Skip to main content
Beantwoord

De Pathé Thuis voucher geeft bij activatie aan al in gebruik te zijn

• September 22, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb mijn gratis Pathé thuis voucher aangevraagd en deze geprobeerd in te voeren via de kpn tv ontvanger, alleen geeft hij de foutmelding dat de code al is gebruikt. Dit terwijl dat niet vanuit mij is gebeurd. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Sandern1997 

Welkom op de community van KPN.

Dat is vervelend, dat de code op de Pathé Thuis voucher niet werkt, en je een melding krijgt dat deze code al een keer is gebruikt.

Ik neem aan dat je deze gratis voucher bij KPN hebt gekregen, en dus niet hebt besteld via een andere website.

In dat geval kun je het beste even bellen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.

Spreek dan nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag televisie.

Die medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan met je meekijken en eventueel voor een oplossing zorgen.

Via de community kunnen we jouw hierbij niet helpen, daarvoor is de klantenservice de beste weg.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sandern1997 

Welkom op de community van KPN.

Dat is vervelend, dat de code op de Pathé Thuis voucher niet werkt, en je een melding krijgt dat deze code al een keer is gebruikt.

Ik neem aan dat je deze gratis voucher bij KPN hebt gekregen, en dus niet hebt besteld via een andere website.

In dat geval kun je het beste even bellen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.

Spreek dan nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag televisie.

Die medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan met je meekijken en eventueel voor een oplossing zorgen.

Via de community kunnen we jouw hierbij niet helpen, daarvoor is de klantenservice de beste weg.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Goedemiddag ​@Sandern1997 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Daar heb ik helaas niet meteen een verklaring voor dus ik hoop dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze Klantenservice! Ben wel heel erg benieuwd naar de uitkomst, zou je die hier nog met ons willen delen? Alvast bedankt!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hoi ​@Sandern1997 , was even benieuwd of het uiteindelijk nog was gelukt met de Pathe Thuis Voucher! Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, zou je me dit dan willen laten weten? En ook meteen je profiel invullen en een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!