Skip to main content
Vraag

De status van mijn bestelling loopt achter

• December 1, 2025
  • 9 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo, de status van mijn bestelling verandert niet/klopt niet. De aansluitdatum was 27 dec voor internet en tv. Thuis alles aangesloten en wel wifi en tv. Maar in de app loopt alles wat achter. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld nog geen aanpassingen doen aan mijn abonnement. Moet ik nog even geduld hebben of gaat er iets mis?

9 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Dec=nov

Leen59
Wijsgeer
  • December 1, 2025

Meestal kun je pas na 1 maand wijzigen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Meestal kun je pas na 1 maand wijzigen.

Oké,dat is dan zo. maar ik kan dus nog niet zoveel. Ik wil op start aansluiten klikken (zie afbeelding) maar dit kan nog niet. Ik kan mijn account ook nog niet koppelen. Kan dit ermee te maken hebben? En hoe los ik dit op. 

Leen59
Wijsgeer
  • December 1, 2025

Als jouw account niet gekoppeld is kun je weinig. Maar internet en TV werken gewoon zeg je. Gebruik je de mijn kpn app of probeer je het online? Heb je al wel een KPN-id?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Als jouw account niet gekoppeld is kun je weinig. Maar internet en TV werken gewoon zeg je. Gebruik je de mijn kpn app of probeer je het online? Heb je al wel een KPN-id?

Ja, ik heb het aangesloten op de aansluitdatum en dit werkt allemaal. Ik heb een kpn id en gebruik de app, maar online ook al geprobeerd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Als ik bijvoorbeeld espn wil toevoegen geeft de site dit aan (zie afbeelding) dan probeer ik mijn account te koppelen. Dan krijg ik de melding met succes gekoppeld, maar vervolgens staat er nog niks tussen mijn producten/abbonement

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Leen59
Wijsgeer
  • December 1, 2025

Heb je wel je internet en TV  abonnement gekoppeld?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Tychok, zo te zien is Leen al toegesneld om je op weg te helpen, fijn. Hoe staat het er nu voor? 

Ik ben ook benieuwd of je, als je in de MijnKPN app inlogt, wel jouw abonnement ziet staan? Zo niet, dan kan je deze koppelen. Wanneer je abonnement net actief is, kan het inderdaad een paar dagen duren voordat alles verwerkt is in onze systemen, daarna kan je wijzigingen doen. Het kan helpen om je modem intussen opnieuw op te starten.

Laat je weten of je verder gekomen bent?