Skip to main content
Antwoord

Deadline apparatuur terugsturen ga ik niet redden

• November 7, 2025
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vanwege vakantie red ik het niet om de apparatuur op tijd terug te sturen. Wat nu?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Aliesje92 ,

Geen zorgen. Je krijgt dan een herinnering opgestuurd. Maar als je de apparatuur iets later opstuurt, geeft dat verder geen problemen. 

Wil je meer weten over het hele proces?: 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hallo ​@Aliesje92 ,

Geen zorgen. Je krijgt dan een herinnering opgestuurd. Maar als je de apparatuur iets later opstuurt, geeft dat verder geen problemen. 

Wil je meer weten over het hele proces?: 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 10, 2025

Hoi ​@Aliesje92 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is op zich helemaal geen ramp hoor want zoals ​@Noordzee hierboven ook al aangeeft, ontvang je eerst nog een herinnering dus ik verwacht geen problemen. Hopelijk heb je een mooie vakantie en stelt dit je ook enigszins gerust 🙏🏻Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan ook vooral weten en voor nu uiteraard nog een goede vakantie toegewenst!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Ja alleen is het niet ietsje later, maar 1,5 maand te laat.. ik kom pas 13 dec terug en heb de eerste herinnering al gehad blijkbaar (heb nooit een gewoon verzoek gehad overigens, alleen een herinnering). 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 11, 2025

Hoi ​@Aliesje92 , ik verwacht eerlijk gezegd geen problemen hoor! Er zal nog een herinnering volgen en als jij half december alles terugstuurt, moet dat helemaal goed gaan komen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

Ok, bedankt! :)