Skip to main content
Vraag

Deurverkoper beloofd korting (ook zwart op wit), maar staat niet op factuur en kopie contract

• April 8, 2025
  • 12 reacties
  • 92 keer bekeken

Beste Allen, 

Op 25-02-2025 heb ik via deurverkoop een jaar contract met Kpn afgesloten.

Ik krijg keurig een samenvatting met de afgesproken kortingen. 

Nu blijkt dat bij de 1e factuur een beloofde korting wel word gefactureerd. 

Bij navragen via de klantenservice zegt men, dat die korting niet bekend is op het contract wat bij kpn in het systeem staat. 

De kantenmedewerkster mag niets doen , kan niets doen en zegt eigenlijk u kunt dat wel zeggen. maar wij weten van niks. 

Na wat mail verkeer en vergelijken staat de korting die ik zwart op wit heb i.d.d. niet op het kopie contract wat de klantenmedewerkster naar mij toestuurde. Het mag duidelijk zijn dat ik not amused ben van deze slechte service.

Is er iemand die de zelfde ervaring heeft en hoe is dat opgelost? Ik loop tegen een muur van onwelwillendheid aan en heb echt geen tijd om steeds lange telefoongesprekken te hebben zonder resultaat.

MVG W de K 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• April 8, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van wat je zwart op wit hebt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

Het gaat om regel 4 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

Dus ik hoor graag of dit opgelost kan worden 

• April 8, 2025

Dus TV de eerste 6 maanden gratis?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

juist 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 8, 2025

Vul anders het klachtenformulier in. Hier kunt u uw verhaal kwijt en ook bijlage zoals de offerte delen. Dit forum is erg handig alleen richt het zich op klanten welke elkaar helpen. En in jouw situatie heb je daar weinig aan.

Klachten pagina: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

Mijn beste, 

Ik vraag of andere klanten dit ook meemaken, jij werkt voor kpn en zegt dus dat ik er weinig aan heb dit te delen in dit forum. 

I.i.g. hartelijk bedankt voor jou antwoord en de link die je stuurt. 

Ik wacht wel even af of mensen ook deze ervaring hebben. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2025

Ik denk dat jij geen training "hoe handel ik klachten af" nodig hebt. 😁 je doet het automatisch . Hulde 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 8, 2025

Die steek ik in me zak voor we gaan slapen ;) 

Ik hoop dat het goed geregeld gaat worden, neem aan van wel. Hou er wel rekening mee dat de klachtenafdeling vaak pas binnen enkele werkdagen reageert. Dus u zult niet direct morgen antwoord hebben.

• April 8, 2025

Volgens mij is internet 6 maanden voor 35 euro en 6 maanden gratis tv heel normaal. Dat zie ik regelmatig voorbij komen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hè rot dat je aanbod aan de deur en de daadwerkelijke overeenkomst anders blijken, ​@W de kwant. Dat hoort natuurlijk niet.

Ik lees dat je vooral op zoek bent naar hoe anderen het opgelost hebben. Daar kan ik je niet zo veel over vertellen, maar toch even een duit in het zakje van mij als moderator. Mijn tip zou zijn om hier het advies van ​@Ik_Combineer te volgen. Onze klachtenafdeling kan er dan voor je in duiken en helpt je verder om dit op te lossen.