Hoe kan ik Disney+ aanpassen naar een andere abo vorm voordat op 24-10 de hogere tarieven ingaan? Op Disney+ zelf wordt je doorgeleid naar KPN.
Hallo
Je kunt via MijnKPN jouw abonnement aanpassen. Lukt het niet?Â
Dan kun je bellen naar 0800-0402. Vandaag nog 0800-0402 en anders maandag weer vanaf 8.00.
Bvd
Ik denk dat je nu nog niets kunt wijzigen. Op deze pagina:
https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus
Staat dat het vanaf 28 november kan.
Ze maken het wel heel complex om dit aan te passen., terwijl dat volgens mij niet zo hoeft te zijn, maar omdat het zo complex is zullen veel mensen het laten voor een hogere prijs. Het zou toch simpel met een button aan te passen moeten zijn.
Hi ​
We werken eraan om dit zo snel mogelijk rond te krijgen. Tot nader orde dus. Als we verdere informatie hierover hebben, dan laten we het hier weten!
vanaf wanneer kan het dan welÂ
Â
Â
Vanaf wanneer kan disney+ wel aangepast worden?
Ja klopt dat wil ik graag wetenÂ
De verwachting is dat het in de loop van morgen mogelijk wordt ​
Oké bedankt voor de snelle reactie fijne dagÂ
De verwachting is dat het in de loop van morgen mogelijk wordt ​
Super, dan activeer ik hem morgen weer Bedankt!Â
Hallo allemaal!
Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt.Â
Hallo allemaal!
Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt.Â
Â
Vanmorgen om 10:15 weer aangezet met het abbo wat we graag wilde. Had hem zondag uitgeschakeld ivm de hoge nieuwe prijs. Gegevens aangevuld voor het geval dat. Bevestiging via de mail gehad, heb alleen nog steeds geen activatie mail ontvangen.Â
Heb het gezien en al aangepastÂ
Hallo allemaal!
Â
Vanmorgen om 10:15 weer aangezet met het abbo wat we graag wilde. Had hem zondag uitgeschakeld ivm de hoge nieuwe prijs. Gegevens aangevuld voor het geval dat. Bevestiging via de mail gehad, heb alleen nog steeds geen activatie mail ontvangen.Â
Moest hem net weer opnieuw aanzetten in mijn entertainment lijst, bijzonder want dat had ik vanmorgen ook al gedaan en ook een bevestiging daarvan gehad in de mail, alleen geen activatie mail ontvangen. Nu heb ik weer het juiste abbo aangezet die we graag willen hebben, maar de activatie mail blijft weer wegÂ
Ik zie nu wel in de systemen een bestelling voor jou klaar staan ​
Ik zie nu wel in de systemen een bestelling voor jou klaar staan ​
Oke, bedankt voor je antwoord. Activerings mail kwam vanmorgen ook niet, vandaar. Nu bij de 2e keer bestellen ook nog niks gehad. Ik wacht het af.
Zoals aangegeven, vergoeden we het verschil tussen de verschillende abonnementen over de periode 28 november t/m 3 december. Dit heb ik zojuist verwerkt voor degene die hun community profiel hebben ingevuld met hun klantgegevens en bij wie van toepassing. Het creditbedrag zal op een volgende factuur zichtbaar zijn.Â
Excuses voor het eventuele ongemak!
Ik heb net mijn Dysney plus abonnement verlaagd. Had dit direct op 28 november willen doen en eerste dagen daarna dagelijks gekeken of het al mogelijk was. Zag nu dat het eindelijk mogelijk is. Zou graag de teveel betaalde kosten vanaf 28 nov tot nu terug willen hebben.Â
Zou graag de teveel betaalde kosten vanaf 28 nov tot nu terug willen hebben.Â
Ik denk niet dat KPN daar aan gaat beginnen. Dat KPN iets niet aanbied of pas later aanbied wil niet zeggen dat jij recht hebt op teruggave.Â
Goedemorgen, sinds vorige week is het wijzigen van je Disney+ abonnement mogelijk geworden. Dat was door een paar technische uitdagingen later dan gepland, dit hebben we hier en in ons Disney+ topic aangegeven. Ook het moment (nu een week geleden) dat het mogelijk geworden is om je abonnement aan te passen hebben we duidelijk gemeld.
Vandaar dat we vorige week bij uitzondering kosten konden vergoeden, dit is helaas niet meer mogelijk.Â
Voor jou maak ik een uitzondering ​
Â
Het wijzigen van je Disney+ abonnement is mogelijk sinds 3 december via MijnKPN!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.