Skip to main content
Vraag

Dode pixels op Philips TV welkomstcadeau

• August 22, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Dag. In het nieuwe cadeau De nieuwe tv van philips is een flinke hoeveelheid (3cm) dode  pixels ontstaan. Dacht eerst dat er een motje was neergestreken en liep er naartoe. Er zit een verticale streep   Zijn er meer mensen die dit hebben en kan hij omgeruild worden?  Doos heb ik nog hij is net een maand of 2 oud oid en hoe zit het met de garantie. Wie komt m repareren ? graag hoor ik van jullie! Graag  een inhoudelijke helpende  reactie aub. Thx 

5 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 22, 2026

Als je televisie bij aflevering al defect was bij aflevering, dan is Sidekix (de logistiek partner van kpn) de partij die benaderd moet worden. Raakt je televisie in de garantieperiode defect, dan dien je bij de fabrikant te reclameren. 

Ik heb een defect cadeau ontvangen. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn cadeau is kapot gegaan, hoe zit het met de garantie? 

Bij ontvangst van je welkomstcadeau krijg je een garantiebewijs in de doos van het welkomstcadeau. Neem binnen de garantietermijn contact op met de fabrikant als er problemen zijn met het welkomstcadeau. In de brief zie je wie de fabrikant is en hoe je ze bereikt.

Zie ook: 

• August 22, 2026

Dat weet ik allemaal. Gast mij erom wat ze doen

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 22, 2026

Dat weet ik allemaal. Gast mij erom wat ze doen

Dat krijg je van Sidekix of de fabrikant van de televisie te horen.

• August 22, 2026

Ja dat snapmik daar vraag ik dus hiet om laat maar weer 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 22, 2026

Wat verwacht je nu precies? Het lijkt me duidelijk dat het aan Sidekix of Philips is om te bepalen wat ze gaan doen.