Skip to main content
Beantwoord

Doorlooptijd van contractovername van Privé naar Zakelijk

• October 8, 2025
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb ongeveer een maand geleden alles ingediend voor contract overname van Prive naar zakelijk. Dat kon volgens de medewerker tot 10 werkdagen duren.  We zijn nu bijna een maand verder. Kan iemand vertellen wat momenteel de werkelijke doorlooptijd is? Ik zag een ouder bericht dat het voor iemand maanden heeft geduurd. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ad vanL, welkom bij onze community. 

Meer dan 1 maand lijkt me ook iets te lang. JanD legt dit goed uit en ik spreek hem ook niet tegen, wij hebben geen inzage hierin en dit hoort normaal gesproken via de klantenservice te gaan. Iets wat nu blijkbaar niet lukt. Daarom wil ik kijken of ik iets kan betekenen. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Alle referentie(nummer)s die je hebt zijn welkom. 

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 8, 2025

Beste ​@Ad vanL neem even contact op met de zakelijke helpdesk van KPN via 0800 0403.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Dat had ik uiteraard al gedaan Jan, maar zij hebben geen zich op hoe lang dit nog kan duren.  Ze konden alleen bevestigen dat alles correct was aangeleverd om het in behandeling te nemen. Vandaar dat ik de vraag nu in de community heb voorgelegd. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 8, 2025

Beste ​@Ad vanL hier op het forum kunnen we helaas ook verder niets voor je betekenen, daar het geen klantenservice van KPN, maar een forum voor en door klanten van KPN onder toezicht van een moderatieteam.

En het moderatieteam heeft geen inzicht in het zakelijke klantendeel van KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hi ​@Ad vanL, welkom bij onze community. 

Meer dan 1 maand lijkt me ook iets te lang. JanD legt dit goed uit en ik spreek hem ook niet tegen, wij hebben geen inzage hierin en dit hoort normaal gesproken via de klantenservice te gaan. Iets wat nu blijkbaar niet lukt. Daarom wil ik kijken of ik iets kan betekenen. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Alle referentie(nummer)s die je hebt zijn welkom. 

• Nieuwkomer
  • October 13, 2025

Dag Alex, mijn vraag is inmiddels beantwoord.  De doorlooptijd bleek inderdaad een stuk langer te zijn dan normaal, maar een  behulpzame medewerker van KPN heeft ervoor gezorgd dat de contractovername inmiddels is gerealiseerd.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 16, 2025

Fijn om te lezen Advan, dankjewel voor de terugkoppeling hier.