Skip to main content
Vraag

Driemaal Suriname bundel per ongeluk geactiveerd - Graag correctie

• April 13, 2026
  • 8 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste KPN, ik ben momenteel in Suriname en heb door een fout in de app per ongeluk 3x de Suriname-bundel van €29,99 geactiveerd op mijn nummer 06xxxxxxxx. Ik heb er maar één nodig en de andere twee zijn ongebruikt. De chat in de app stuurt me alleen naar een belafspraak, maar ik kan vanuit het buitenland niet bellen. Kunnen jullie de twee extra bundels (€59,98) crediteren?"

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Hallo ​@Bezoeker2026 ,

Dit kun je alleen achteraf (na afloop van de geldigheidsperiode van die bundels) regelen met de klantenservice. 

Alleen bundels die totaal niet zijn gebruikt, kun je na de 30 dagen geldigheid terugvragen bij de klantenservice. 

Maak na die 30 dagen dan alsnog een belafspraak met de klantenservice. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

Bedankt Noordzee, maar ik wil graag dat een officiële moderator hiernaar kijkt. Ik ben nu in het buitenland en het gaat om een groot bedrag dat ik nu gecorrigeerd wil hebben, niet pas over een maand. Mijn gegevens staan in mijn profiel."

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Dit is een klant helpt klant platform.

Een moderator komt hier pas over ongeveer twee dagen, maar de moderator gaat niets anders schrijven. Want dit zijn nu eenmaal de vaste regels van KPN. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

Beste moderator, ik begrijp de algemene regels, maar 3x exact dezelfde bundel activeren is duidelijk een fout/misverstand in de app-interface. Ik ben nu in Suriname en kan niet bellen. Ik hoop dat een officiële KPN-medewerker coulance wil tonen en de twee ongebruikte bundels van €29,99 wil crediteren. Mijn gegevens staan al in mijn profiel.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bezoeker2026, welkom op onze community! Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar helpen.

Zoals ​@Noordzee al noemt is hier wel een proces voor maar is dat inderdaad achteraf en alleen als ze onaangebroken zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2026

Bedankt voor je reactie, Thomas! Ik kan bevestigen dat de twee extra bundels onaangebroken zijn en blijven. Ik heb er maar één nodig. Kun jij in mijn dossier vastleggen dat deze twee extra bundels (€59,98) na de geldigheidsperiode worden gecrediteerd? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 15, 2026

Nee, die onaangebroken bundels kun je na de 30 dagen geldigheid alleen terugvragen bij de klantenservice. 

Maak na die 30 dagen dan alsnog een belafspraak met de klantenservice. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Zoals Noordzee al noemt ​@Bezoeker2026 zul je daarover zelf contact op moeten nemen als de maand voorbij is