Skip to main content
Beantwoord

Dubbele buitenlandbundel per ongeluk besteld

• February 15, 2026
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste KPN,

Door een onduidelijkheid in het bestelproces (geen directe bevestiging) heb ik per ongeluk twee keer een buitenlandbundel geactiveerd in plaats van 1 keer.

Ik heb reeds contact gehad met de telefonische klantenservice, maar zij gaven aan de bundel niet te kunnen annuleren.

Nu ik terug ben van vakantie en de tweede bundel ongebruikt is, wil ik toch weten of ik een restitutie kan krijgen?

Beste antwoord door RBxx

Dat klopt ​@Shifshrine 

Klantenservice kan een geactiveerde bundel niet annuleren. Pas als de bundel ongebruikt afloopt (na 31 dagen) kunnen ze die crediteren. Neem nu de vakantie voorbij is contact op met KPN.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 15, 2026

Dat klopt ​@Shifshrine 

Klantenservice kan een geactiveerde bundel niet annuleren. Pas als de bundel ongebruikt afloopt (na 31 dagen) kunnen ze die crediteren. Neem nu de vakantie voorbij is contact op met KPN.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Shifshrine, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Dat klopt inderdaad zoals ​@RBxx zegt! Een geactiveerde bundel kan niet tussentijds worden geannuleerd door de klantenservice. Pas wanneer de bundel volledig ongebruikt blijft en automatisch afloopt na 31 dagen, kan deze eventueel worden gecrediteerd (met de volgende factuur). Je zou eventueel al een belafspraak kunnen maken, daar helpen we je graag verder.

Tip: ze kunnen je dus wel pas helpen, 31 dagen na de aanschaf van je bundel!