Skip to main content
Beantwoord

Duurder uit als ik overstap van Hollandsnieuwe naar KPN

• April 23, 2023
  • 29 reacties
  • 714 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 30, 2023

De enigste ‘valkuil’ die Simyo heeft, is dat als je databundel op is, c.q. op raakt, je wel bijtijds 2 SNMS'jes krijgt bij 80 en 100% verbruik en het dataverbruik daarna gewoon doorloopt tegen kosten, ...

Dat is wel een hele lelijke valkuil.

Dat vind ik ook. We houden hier nog maar even de oude situatie aan. (Vast Bellen + Prepaid waar we eens per half jaar beltegoed aanvullen met tien euro.) 

• April 30, 2023

Over die 'valkuil’ wordt op de website van Simyo wel heel duidelijk gecommuniceerd, maar niet iedereen neemt de moeite om dat even te lezen en zitten dan later op de blaren, waarvan Simyo dan zo coulant is om dat weer (gedeeltelijk) te vergoeden.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 30, 2023

Dat vind ik ook. We houden hier nog maar even de oude situatie aan. (Vast Bellen + Prepaid waar we eens per half jaar beltegoed aanvullen met tien euro.) 

Als ik voldoende had aan een beltegoed van een tientje per half jaar zou ik er niet aan denken om voor een andere vorm te kiezen @Noordzee , ik zou zeggen blijf lekker bij je prepaid!

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 21, 2023

Ben inmiddels met twee mobiele abonnementen probleemloos overgestapt naar SimyoVoor E14,- p/m 2 x 4Gb en 400 belmin./sms. Bij KPN zelf had dit het dubbele gekost + twee keer aansluitkosten. Voorlopig tevreden. Toestellen staan ingesteld op 'auto stop' bij verbruik van max. aantal Gb's.