Skip to main content
Beantwoord

Dyson stofzuiger van de Black Friday actie nog niet ontvangen

• January 22, 2026
  • 11 reacties
  • 144 keer bekeken

ELSalvador1
Deelnemer

Ook ik heb gebruik gemaakt van de KPN Black friday actie, met als kado een Dyson stofzuiger bij een 2-jarig contract voor internet thuis. Ik heb nog geen enkel bericht gehad wanneer ik de stofzuiger kan verwachten, of dat er sprake is van vertraging. Kan een medewerker een status update geven?

opleverdatum: 29 december

eerst factuur ontvangen op 1 januari (afgeschreven op 7 januari)

klantnummer staat in mijn profiel

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi all, excuus voor de late reactie en voor de vertraagde levering. 

Ik kan aangeven dat ze onderweg zijn. Mag ik jullie vriendelijk vragen om dit nog even af te wachten? 

Ontzettend bedankt voor jullie geduld, ze zijn onderweg! 

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 22, 2026

Hallo ​@ELSalvador1 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt men binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door de partner Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron:

ELSalvador1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Bedankt voor je (copy/paste 😉) antwoord. Deze informatie had ik zelf ook al gevonden maar, zoals anderen al gemeld hebben, wordt je van de telefonische klantenservice niet veel wijzer inzake het versturen van de cadeau. Dus hopelijk komt er op deze manier meer duidelijkheid vanuit KPN.

• Nieuwkomer
  • January 22, 2026

Zelfde hier, overigens ook terugbel verzoek aangemaakt maar die is niet opgevolgd.

Uiteraard van de zotten dat je er achteraan moet, dit zou gewoon geregeld/duidelijk moeten zijn. 

ELSalvador1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Drama, ook in alle andere “dyson” topics komt het niet verder dan standaard antwoorden. Ook zijn er steeds verschillende antwoorden over welke datum (oplever, factuur of betaal datum) je moet aanhouden m.b.t. het na 14 dagen versturen van de Dyson. In mijn geval zijn alle datums ruim over de 14 dagen heen.

Ik ga maar eens een “timer” starten

Oplevering 29-12-2025 = 28 dagen geleden  (14 dagen te laat)

1e factuur 01-01-2026 = 25 dagen geleden (9 dagen te laat)

1e afschrijving 07-01-2026 = 19 dagen geleden (5 dagen te laat)

ELSalvador1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2026

Ik krijg zojuist een track en trace code van KPN dus zeer waarschijnlijk is er iets onderweg nu.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2026

Mooi nieuws 👍🏽

1e afschrijving 07-01-2026 = 19 dagen geleden (5 dagen te laat)

Het gaat na twee weken om werkdagen. Er zit een weekend tussen en die dagen tellen niet mee. Uiteindelijk is het redelijk conform de verwachting. 

Veel plezier met jouw Dyson! 

• Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Inmiddels een track en trace (geen mail, gewoon een melding van postnl) ontvangen over een pakket van KPN BV. Mijn vermoeden de stofzuiger…

Bestel tijdens de Blackfriday met ingangsdatum 30-12-2025, uiteindelijk iets eerder geactiveerd (26ste oid). Dus vanaf de 10e had ik verwacht iets te horen. Dat is dus nu de 28ste geworden en ontvang hem vermoedelijk maand na activatie. Helemaal prima natuurlijk maar beter als KPN daar duidelijk over communiceert. 

(onze oude stofzuiger was echt op na een verbouwing, en zaten echt te wachten op dit nieuwe apparaat). 

ELSalvador1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2026

Inmiddels een track en trace (geen mail, gewoon een melding van postnl) ontvangen over een pakket van KPN BV. Mijn vermoeden de stofzuiger…

Bestel tijdens de Blackfriday met ingangsdatum 30-12-2025, uiteindelijk iets eerder geactiveerd (26ste oid). Dus vanaf de 10e had ik verwacht iets te horen. Dat is dus nu de 28ste geworden en ontvang hem vermoedelijk maand na activatie. Helemaal prima natuurlijk maar beter als KPN daar duidelijk over communiceert. 

(onze oude stofzuiger was echt op na een verbouwing, en zaten echt te wachten op dit nieuwe apparaat). 

Hier ook alleen een email met track&trace. Helaas lijkt het een vroege vooraanmelding van de zending, want de zending zit nog niet in het sorteerproces. Er is in ieder geval beweging in de zaak :-)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2026

Hi all, excuus voor de late reactie en voor de vertraagde levering. 

Ik kan aangeven dat ze onderweg zijn. Mag ik jullie vriendelijk vragen om dit nog even af te wachten? 

Ontzettend bedankt voor jullie geduld, ze zijn onderweg! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2026

Hier ook alleen een email met track&trace. Helaas lijkt het een vroege vooraanmelding van de zending, want de zending zit nog niet in het sorteerproces. Er is in ieder geval beweging in de zaak :-)

Dat is mooi ​@ELSalvador1 

Ik ga er vanuit dat de stofzuiger dan deze week nog bij jou arriveert. Eind goed, al goed. 

ELSalvador1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2026

en inmiddels ontvangen, dank 😊