Skip to main content
Beantwoord

Dyson welkomstcadeau nog niet ontvangen

• February 12, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik zag er meer berichten over, maar ik ben al een tijd aan het wachten op mijn welkomstcadeau (Dyson stofzuiger).

Mijn aansluiting is op 9 januari actief geworden en ik heb inmiddels de 2e factuur ontvangen. Echter heb ik nog geen track en trace code ontvangen of ander bericht ontvangen over het welkomstcadeau. 

Wat kan ik nu het beste doen? 

Alvast bedankt! 

Met vriendelijke groet, 

Arjan

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hallo ​@Arjan DJ,

Welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!
Dat is inderdaad vervelend en ik snap goed dat je hier duidelijkheid over wilt. Door de enorme belangstelling voor deze actie hebben veel klanten hier gebruik van gemaakt, waardoor de verwerking en verzending van de welkomstcadeaus in sommige gevallen wat langer duurt.

Omdat je aansluiting inmiddels al actief is, zou je normaal gesproken een track-&-tracecode per e-mail van PostNL ontvangen zodra het cadeau is verzonden. Heb je deze nog niet ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze logistieke partner via 088 – 62 37 006. Zij kunnen voor je nakijken wat de actuele status van de verzending is. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL, ontvang je automatisch een track-&-trace! 

Voor alle overige informatie over onze welkomstcadeaus, kan je ons artikel in de kennisbank lezen:

Welkomstcadeau: veelgestelde vragen | KPN Community

Laat je het weten als het is gelukt? 😊

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Arjan DJ,

Welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!
Dat is inderdaad vervelend en ik snap goed dat je hier duidelijkheid over wilt. Door de enorme belangstelling voor deze actie hebben veel klanten hier gebruik van gemaakt, waardoor de verwerking en verzending van de welkomstcadeaus in sommige gevallen wat langer duurt.

Omdat je aansluiting inmiddels al actief is, zou je normaal gesproken een track-&-tracecode per e-mail van PostNL ontvangen zodra het cadeau is verzonden. Heb je deze nog niet ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze logistieke partner via 088 – 62 37 006. Zij kunnen voor je nakijken wat de actuele status van de verzending is. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL, ontvang je automatisch een track-&-trace! 

Voor alle overige informatie over onze welkomstcadeaus, kan je ons artikel in de kennisbank lezen:

Welkomstcadeau: veelgestelde vragen | KPN Community

Laat je het weten als het is gelukt? 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2026

Ik heb telefonisch contact gehad, en wat bleek: Er is eerder deze week een mail gestuurd die in mijn spam map was beland. Hierin stond meer informatie, dat de stofzuiger vanaf 23 februari wordt verzonden.

We wachten nog even geduldig af dus. 

Bedankt voor het antwoord ​@Serenay van KPN

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Arjan DJ,

Goed om te horen dat het inmiddels is opgehelderd en dat je contact hebt gehad! 😊Als er later nog iets is of je hebt toch nog vragen, laat het gerust weten.