Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres bij KPN klopt niet

• November 29, 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Beste , ik heb vandaag mijn abonnement verlengt  van  tv, internet en mobiel bij kpn.

Kreeg mijn contract verlenging binnen op heel oud (niet in gebruik) .cs  mail binnen.

Kan het zijn dat verschillende afdelingen bij jullie andere mailadressen hanteren?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Rayke het kan heel goed zijn dat in de diepe spelonken van de KPN database nog ergens een niet meer gebruikt e-mail-adres staat, is mij ook eens overkomen.

Gewoon even bellen via 0800 0402 en men kan het oude adres verwijderen en vervangen door het geldige adres.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 29, 2024

Beste ​@Rayke het kan heel goed zijn dat in de diepe spelonken van de KPN database nog ergens een niet meer gebruikt e-mail-adres staat, is mij ook eens overkomen.

Gewoon even bellen via 0800 0402 en men kan het oude adres verwijderen en vervangen door het geldige adres.

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2024

Thx JanD,  zal ff wachten met bellen tot na black friday. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 2, 2024

Hi ​@Rayke,

Ik zie dat ​@JanD je al aan heeft geraden om even met ons te bellen, en sluit me aan bij dat advies 😊 Dit mailadres zal nog ‘ergens’ genoteerd staan als contact emailadres, en mijn collega's van de telefonische klantenservice kunnen het juiste mailadres noteren zodat alle communicatie voortaan naar de juiste verzonden zal worden!