Skip to main content

Een dikke pluim voor medewerker van KPN

• July 16, 2026
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ok, zo ongeveer alles ging niet zoals verwacht. Glasvezel aanleg > Komen langs voor aansluitig in huis. > We gaan niet door mijn voerverwarming heen boren > Ja maar daar ligt de glasvezel> Verleg de glasvezel buiten mijn huis. (Verkeerde afmeldcode > geen opvolging) > Ik bel weer > Wordt geregeld > Nee > Komt iemand persoonlijk langs van KPN (ID EN Naam bekend,) > Bestelling gedaan > Word gebeld voor bevestiging bestelling, email ontvangen < Ik denk , Ok!. Ik bel vandaag (Na anderhalve maand ongeveer niets gehoord)> Bestelling? Order? Wie bent u? En nu verwacht je hier een hoop scheldwoorden en allerlei andere dingen maar nee.  De naam (van de medewerkerster (Niet van de verkoper) maakt mij veel uit en ik baal er van dat ik hem niet onthouden heb. Ze stelde 50+ minuten ongeveer alles in het werk om toch ergens een oplossing te vinden. Ook dat werkte niet. Andere medewerkers, backend, frontend, alles hebben we geprobeerd.

Ik wil even een pluim geven aan haar. (Deed ik ook toen we afsloten)   Is het opgelost? Nee. De bestelling was gewoon nergens terug te vinden. Kan ik naar KPN DSL? Nee, (Ik heb meer dan DSL snelheid nodig voor werk) We deden allebei ons best om dit op te lossen maar iets wat er niet is kan je niet oplossen.  ( Maar terug naar deze fantastisch dame die na 50 minuten ofzo alles heeft gegeven om dit op te lossen.

Ben ik verdrietig of negatief? Nee Ik heb er zakelijk genoeg mee te maken gehad. Ik weet hoe dit (kan) gaat/n of werkt. En ik vond het super zoals jullie medewerkster reageerde! Petje af!  Het zal nog even duren voordat glasvezel hier wordt verlegd (Het ligt 2 meter rechts van de deur) en naar binnen wordt gelegd.  Wat ik wil zeggen, ik werk zakelijk met KPN (We zijn partners en KPN is een klant van ons, ergens daartussen, die bal ga ik niet spelen)  en ik werk al vele jaren met KPN (consument en zakelijk) support (en hoger). Meestal sluit ik dit soort gesprekken anders af. Er zijn weinig mensen met de sociale skills die dit kunnen bereiken. Probleem opgelost? Nee. Alternatief Nee. En toch hing ik op met een goed gevoel. Dat is een skill die zeldzaam is. Dat wilde ik even kwijt en ik hoop dat deze medewerkster deze pluim ook mee krijgt. 

Ik zou evengoed willen weten wat er gebeurd is met mijn bestelling maar dat is minder van belang. (Ik heb een andere provider en meerdere backup oplossingen)

Admin: medewerkergegevens verwijderd uit openbare post

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Ierlandfan welkom op de KPN Community. Ik vind erg verfrissend en mooi om te zien dat, ondanks behoorlijke vervelende omstandigheden, de tijd hebt genomen om jouw complimenten over te brengen voor deze betreffende collega. Ik wil er ook niet omheen draaien, soms gaan er zaken niet goed, dat is helaas niet te vermijden met een zo'n groot klantenbestand en omstandigheden die je kunt aantreffen. Ik hoop dat er dan toch snel een oplossing voor handen komt. Ik ben wel blij dat je alternatieven voor handen hebt, dat is in mijn ervaring ook wel eens anders.

Ik zie dat een collega met het oog op de privacy de naam van de medewerker heeft verwijderd. Als je tijd hebt zou je dan deze naam alsnog kunnen vermelden in het opmerkingenveld van jouw profiel? Dan ga ik op onderzoek uit en zal ik proberen jouw vriendelijke woorden over te brengen!