Skip to main content
Beantwoord

Eén tv-ontvanger kwijtgeraakt, waardoor ik die niet kan terugsturen

• January 20, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedeavond, 

Ik moet eigenlijk 2 tv kastjes en een modem terug sturen maar ben helaas 1 kastje volgens mij kwijtgeraakt. 

Kan deze nergens in huis meer vinden wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet, 

Mitchel

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mitchel.B ,

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. En dan hoor je van hun wat het gevolg zal zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hallo ​@Mitchel.B ,

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. En dan hoor je van hun wat het gevolg zal zijn. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 22, 2025

Hi ​@Mitchel.B, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat Noordzee je al van een antwoord heeft voorzien. Volg zijn advies, dan moet dit helemaal goed komen. En anders hoor ik het graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2025

Hi ​@Alex van KPN  en ​@Noordzee  bedankt voor je advies heb een bel afspraak gemaakt.

Die gene zei me dat ik alles terug kon sturen wat ik had en volgens hem kwam er geen factuur van het missende tv kast maar dat kon hij niet bevestigen per mail.

Heb alles nu terug gestuurd wat ik had hopelijk komt er geen factuur van het missende tv kastje.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 27, 2025

Dat verwacht ik ook niet, de medewerker hoort dit netjes te verwerken om dat te voorkomen dus daar heb ik alle vertrouwen in. Laat het me hier gerust weten mocht je toch een factuur krijgen voor die ontvanger.