Skip to main content
Beantwoord

Eerder verlengen vanwege lange levertijd iPhone 14

• November 18, 2022
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Sydney Oosterbosch
Nieuwkomer

Kan ik mijn mobiel abbonement eventueel een week eerder verlengen dan oorsprongelijk aangegeven wegens extreme levertijden iphone 14 pro bij KPN? Via andere is deze zelfde dag geleverd maar

bij KPN moet ik 4 weken wachten?

medewerkers via telefoon en chat nooit te bereiken. Iedere week probeer ik het opnieuw maar dit is niet mogelijk.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Sydney Oosterbosch als je verlengt met een nieuwe telefoon gaat je nieuwe contract per verlengdatum in, maar de telefoon ontvang je dan wel direct nadat deze beschikbaar is.

Het is niet mogelijk om jouw abonnement eerder te verlengen dan 120 dagen voor het einde van jouw contract.

Admin: bericht aangevuld

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • November 18, 2022

Hallo @Sydney Oosterbosch als je verlengt met een nieuwe telefoon gaat je nieuwe contract per verlengdatum in, maar de telefoon ontvang je dan wel direct nadat deze beschikbaar is.

Het is niet mogelijk om jouw abonnement eerder te verlengen dan 120 dagen voor het einde van jouw contract.

Admin: bericht aangevuld