Skip to main content
Vraag

Einde contractdatum is anders op mijn contract dan in de app?

• April 29, 2025
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Mijn partner en ik zijn bezig met een huis kopen en ik heb een telefoonabonnement met een telefoon. Deze staat dus bkr geregistreerd, geen probleem natuurlijk. Mijn hypotheekadviseur vroeg om het contract van het abonement en toen viel mij iets op. Op mijn contract stond een einddatum van 28-04-2025, maar in de app staat dat mijn contract eindigt op 04-07-2025. Hoe kan dit? 

Ik zie ook dat ik toen overgestapt ben van een andere provider naar KPN, ik had daarvoor geen ander abonnement wat ik kan zien bij KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• April 29, 2025

Waarschijnlijk was je vorige contract nog niet afgelopen. Dan word het nieuwe contract automatisch opgeschoven en gaat pas in als het oude vorige contract afgelopen is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

Waarschijnlijk was je vorige contract nog niet afgelopen. Dan word het nieuwe contract automatisch opgeschoven en gaat pas in als het oude vorige contract afgelopen is.

Dat zou ik wel verwachten… Alleen ben ik toen vanaf een ander provider overgestapt naar KPN, dus dat kan dan niet het geval zijn, toch? @ heb dit in de header ook even aangepast.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 29, 2025

Het is ook niet vanzelfsprekend dat je met een telefoon abo met telefoon bij de BKR geregistreerd staat, dat is alleen het geval bij een toestellening hoger dan €250,- ​@Dubbeltje91 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

​@JanD, nee klopt.. maar voor dit toestel was dit wel het geval… haha 

• April 29, 2025

Dat zou ik wel verwachten… Alleen ben ik toen vanaf een ander provider overgestapt naar KPN, dus dat kan dan niet het geval zijn, toch? @ heb dit in de header ook even aangepast.

Jawel. Volgens mij kan je ook vanaf een andere provider al vanaf 3 maanden voor de einddatum bij KPN een abonnement afsluiten met overstapservice.Â