Skip to main content
Beantwoord

Elke nacht 2 e-mails van noreply@kpn.com met "Je bestelling bij KPN", maar niets besteld

• February 1, 2025
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Krijg elke nacht 2 e-mails van noreply@kpn.com met "Je bestelling bij KPN" 

ik heb echter helemaal niets besteld !! Zit er een bug in het systeem bij KPN of is er iets ernstiger aan de hand ?

onderstaand de test van de e-mails

Beste meneer van …

We hebben je bestelling ontvangen.

Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Heb je nog vragen?
Dan helpen wij je graag op kpn.com/service.

Vind je antwoord ➜

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Beste antwoord door Maarten van K

Gaat denk ik nu goed laatste mail was van 4feb

dank voor het oplossen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Nieuwkomer
  • February 1, 2025

Hi Maarten,

Precies het zelfde hier.

Elke nacht, rond 5 uur een mailtje van KPN - titel “Je bestelling bij KPN”.
Afgelopen nacht zelfs 2-maal.

Bij ons zou het nog kunnen dat er - in het land van ooit - iets gaat komen, we hebben ons opgegeven voor installatie in de toekomst van glasvezel.
Met een datum die al 2 jaar met een jaar verschuift. Mijn hoop was dat de mails betekende dat het eindelijk zover was, maar nu ik zie dat andere deze mails ook krijgen twijfel ik daarover.

Groet, Mike

wjb
Wijsgeer
  • February 1, 2025

Ook wijzigingen die door KPN zelf geïnitieerd worden worden doodleuk als "jouw bestelling/wijziging" aan de abonnee gemeld. Dat is al jaren zo en is natuurlijk absolute onzin.

Onderstaand een voorbeeld van een mailtje dat ik op 23 april 2024 van KPN ontving nadat KPN (niet ik) mijn abonnement kostenloos van 200Mbps naar 1Gbps had omgezet.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 1, 2025

Hier ook 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 3, 2025

Hi allen, wij hebben hier meerdere meldingen over ontvangen, en er wordt momenteel onderzocht hoe dit kan gebeuren. Excuus voor het ongemak dat al deze mailtjes veroorzaken!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 7, 2025

Ik heb nog niets vernomen over deze mails, ontvangen jullie ze nog steeds of is het inmiddels opgehouden? Als jullie nog steeds mails ontvangen, ga ik hier direct opnieuw navraag over doen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 7, 2025

Gaat denk ik nu goed laatste mail was van 4feb

dank voor het oplossen

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 10, 2025

Heel fijn ​@Maarten van K, dank dat je nog even laat weten dat het ook echt gestopt is!