Skip to main content
Vraag

Email van KPN: reageer op deze mail maar vanaf een noreply adres

• September 13, 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een bestelling gedaan bij KPN. Ik kreeg een email met als onderwerp “We missen informatie”. Ik moet een keuze maken over wat ik wil dat KPN doet met de bestelling vanwege het missende telefoonnummer. Er staat in de mail:

“Geef je reactie door in een antwoord op deze e-mail
Wil je dat we je bestelling eerst afmaken zonder telefoonnummer? Of ga je verhuizen? Laat het ons weten in een reactie op deze e-mail. We kunnen je bestelling ook annuleren.

Let op
Pas het onderwerpveld van de e-mail niet aan. Zo herkennen we je reactie.

Geef snel je keuze door
Wacht niet te lang. Als je later reageert, dan duurt het ook langer voordat we je woning aansluiten op ons netwerk.”

Ik heb geprobeerd te reageren op de email zoals geïnstrueerd, maar de email is verzonden vanaf noreply@kpn.com! Er zit ook geen reply-to adres bij… Ik heb een belafspraak gemaakt maar de eerstvolgende mogelijkheid is pas over 5 werkdagen.

Hoe kan ik toch snel mijn keuze doorgeven? Heeft iemand anders hier al eens mee te maken gehad? Is er een ander emailadres waar ik mijn keuze naartoe kan sturen? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 13, 2025

Geljk verwijderen of niet op reageren eerst bellen met KPN 0800 0402.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 13, 2025

Volgens mij als je reageert dan scant hij het e-mail adres // onderwerp en komt het gewoon bij de juiste partij aan. Maar weet dat niet zeker. Verder zou ik a.s. maandag toch even bellen naar 0800-0402

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Het is geen spam/phishing, maar inderdaad geen gekke gedachte. Volgens mij heeft iemand die over de standaard emailnotificaties gaat niet goed nagedacht... 

Ik heb geprobeerd te antwoorden naar het no-reply adres maar ik kreeg een bounce. 

Wel een goed idee om maandag gewoon zelf te bellen in plaats van wachten op de belafspraak ja.