Skip to main content
Antwoord

Emigratie: geen bevestiging opzegging abonnement

• October 21, 2025
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik woon nu al 2 maanden in het buiteland, heb al 2 maanden geleden al mijn kpn contracten opgezegd. en een mail gekregen dat ik binnen 2 weken reactie zou krijgen maar die reactie is nooit gekomen.

Ik kan niet bellen aangezien ik in het buitenland woon en geen Nederlands nummer meer heb.
Kan KPN mij helpen mijn emigratie door te voeren en mijn mobiele en thuis contracten te ontbinden?

Dankjewel

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@FlorisSoons, welkom allereerst hier. 

Wat een grote stap om te emigreren, ik help graag met de afhandeling hiervan en bedank JanD voor het meedenken. 

Heb jij dit doorgegeven op onze emigratiepagina? Zou je dit anders alsnog willen doen? 

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Beste ​@FlorisSoons via onderstaande link kun je je vraag stellen aan de KPN klantenservice:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hi ​@FlorisSoons, welkom allereerst hier. 

Wat een grote stap om te emigreren, ik help graag met de afhandeling hiervan en bedank JanD voor het meedenken. 

Heb jij dit doorgegeven op onze emigratiepagina? Zou je dit anders alsnog willen doen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2025

Ja dat heb ik op 14 augustus al gedaan.
Maar ik heb daar nooit een reactie op gehad.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 30, 2025

Dank voor je reactie. Ik probeer met je mee te kijken, ik vind echter niets bij ons op de gegevens die je hebt ingevuld in je profiel. Zou je je KPN profiel willen controleren of de gegevens kloppen? 

En voor de zekerheid, dit gaat wel om een contract bij KPN? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Hi, Ja dit gaat om een contract bij KPN ik heb mijn gegevens aangepast.

Ik heb een bevestigingsmail gekregen dat mijn aanvraag zou worden verwerkt maar verder nooit iets gekregen van jullie wat betreft opzegging ivm emigratie.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 5, 2025

Hi Floris, ik heb dit grondig bekenen. Verbeter me als ik het mis hebt. Het ging in eerste instantie om 2 abonnementen, thuis en mobiel. Ik zie dat je thuisabonnement is opgezegd, maar mobiel nog niet. Klopt dit? 

Zou ik van jou de bevestiging die je over je mobiele abonnement hebt ontvangen mogen hebben? Die je hebt gedaan via de emigratiepagina? Het is van belang om dat te hebben. Mag ik daarnaast ook de gestuurde bewijzen mogen van je emigratie? 

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 18, 2025

​@FlorisSoons, de opzegging is nu verwerkt. Jij ontvangt hiervan ook een bevestiging via e-mail. Het heeft even geduurd, maar bij deze geregeld. 😊