Skip to main content
Beantwoord

Er staan facturen van een ander persoon in mijn account? Hoe kan dat?

• September 20, 2025
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb internet besteld en een kpn account aangemaakt. ( het pakket moet nog geleverd worden) Ik ben/word nieuwe klant dus. 
app geinstalleerd om de bestelling te kunnen volgen.

nu zie ik in mijn account allemaal facturen staan van een totaal ander persoon uit Rotterdam, voor een mobiel abbonnement en  op een totaal ander adres ?! Zelfs met een betaalachterstand  en incassobureau. 

ik ben aankomend nieuwe klant en moet mijn eerste factuur en het pakket nog gaan ontvangen.

via de chat kom ik niet verder, want die blijft verwijzen naar het incassobureau.

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

werkelijk alle gegevens zijn anders, ook het klantnummer is anders, de naam, adres, e-mailadres, woonplaats, telefoonnummer etc.

Iemand een idee hoe dit recht getrokken kan worden ? 

Beste antwoord door Remmie74

Snel en volledig opgelost! Dank je wel 

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 20, 2025

Ik raad je aan even te bellen met 0800-0402 om je account te controleren. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Remmie74, welkom op de community en welkom bij KPN. Dat je een heel ander abonnement ziet staan na het aanmaken van je account is heel erg raar, die heb ik nog niet eerder gehoord. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, je hoort alleen je eigen abonnementen te zien in MijnKPN. Had je bij het aanmaken van je account alleen een e-mailadres en wachtwoord gekozen, of heb je daarbij nog meer ingevuld?

De community is een plek waar klanten elkaar helpen, en wij moderators zijn er om bij te springen als het nodig is. Dit is iets waar andere klanten niet veel mee kunnen. Je kunt inderdaad telefonisch contact met ons opnemen (via bijvoorbeeld een terugbelafspraak), zodat een collega daar direct samen met jou mee kan kijken naar de situatie. Als het via die weg niet lukt kunnen we hier ook met je meekijken, daarvoor kan je jouw profiel volledig invullen met jouw gegevens, en bij 'Persoonlijke opmerkingen’ het e-mailadres dat je gebruikt voor MijnKPN en de gegevens van het abonnement wat je daar ziet staan. Dan kunnen we dat doorzetten zodat het bekeken kan worden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 20, 2025

Hoi, 

Bedankt. 

Ja het is heel apart. Ik heb mijn account met eigen e-mailadres aangemaakt in de bestelling.

Alle gegevens zijn die van mijzelf en hebben geen enkele overeenkomst met de andere persoon.

Het adres van de betreffende persoon is een ouderen zorginstelling met een gesloten afdeling.

Bellen gaat helaas niet, ik kan niet spreken de komende maanden iig (keeloperatie) 

ik heb wel mijn community profiel voltooid, misschien kan er naar gekeken worden ? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 20, 2025

Dan wordt bellen inderdaad lastig. Sterkte met het herstel gewenst! Hopelijk gaat het snel beter.

Ik zie dat je je profiel in hebt gevuld dus ik ga dit doorzetten. Dan hoef je via een andere weg geen contact meer op te nemen. 🙂
Zodra we dan reactie hebben laten we het hier weten! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 20, 2025

Top! Dank je wel ! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 22, 2025

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Wat was nou de oorzaak en hoe heeft dit kunnen gebeuren?