Skip to main content
Beantwoord

Er staat een extra tv-ontvanger op factuur die ik niet heb?

• November 21, 2022
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Goedemiddag,

Op mijn factuur staat een extra tv ontvanger, maar die heb ik niet. Ik wil die wel graag hebben.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Pebob. Als je meerdere tv-ontvangers hebt volgens je abonnement moet je die ook hebben natuurlijk. Als je een ontvanger minder hebt moeten we daar naar kijken. Hoeveel tv-ontvangers heb je nu van ons?

Heb je ons hier al over gebeld (0800-0402)? Dat is de snelste weg om dat in gang te zetten.

Als het via die weg nog niet is gelukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven, dan kunnen we met je meekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2022

Welkom op het forum @Pebob. Als je meerdere tv-ontvangers hebt volgens je abonnement moet je die ook hebben natuurlijk. Als je een ontvanger minder hebt moeten we daar naar kijken. Hoeveel tv-ontvangers heb je nu van ons?

Heb je ons hier al over gebeld (0800-0402)? Dat is de snelste weg om dat in gang te zetten.

Als het via die weg nog niet is gelukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven, dan kunnen we met je meekijken.