Skip to main content
Beantwoord

Erg moeilijk om contact te krijgen met KPN

• February 2, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Is vind het doldriest dat ik 30 minuten op jullie website moet zoeken om een klacht te kunnen indienen. Zijn jullie bang voor kritiek of zo??? 

Het ging dus om de wedstrijd NEC-PSV en ik heb nu eindelijk uitgevonden dat ik niet de enige was en dat KPN de fout erkent. Waarom moet ik zo lang zoeken om dit uit te vinden?

Peter Verstappen, een trouwe en goed betalende klant

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Peter Verstappen ,

Gelukkig heb je deze website nu gevonden. Zet het in jouw favorieten en kijk rustig hier eens rond. 

En wat betreft die wedstrijd: De oorzaak is gevonden en je krijgt je geld automatisch terug via een toekomstige factuur. Lees dat hiet terug:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Hallo ​@Peter Verstappen ,

Gelukkig heb je deze website nu gevonden. Zet het in jouw favorieten en kijk rustig hier eens rond. 

En wat betreft die wedstrijd: De oorzaak is gevonden en je krijgt je geld automatisch terug via een toekomstige factuur. Lees dat hiet terug:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op de KPN community ​@Peter Verstappen. Voor veel dingen hebben we de klantenservice die je kunt contacteren. Het klopt dat er problemen waren met de wedstrijden van ESPN in het weekend. Zoals valt te lezen in het topic waarnaar wordt gelinkt in de post hierboven, volgt er automatisch een vergoeding.