Skip to main content
Vraag

Ervaringen met levering Philips Ambilight TV als welkomstcadeau?

• July 1, 2026
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die in dezelfde situatie zitten.

Bij mijn bestelling van KPN Glasvezel kreeg ik als welkomstcadeau een 55-inch Philips Ambilight TV. In de bevestigingsmail staat dat je, zodra je internetaansluiting gereed is en de bedenktijd van 14 dagen is verstreken, een Track & Trace ontvangt zodra de tv onderweg is.

Mijn aansluiting is inmiddels al een tijdje actief, maar ik heb nog steeds niets gehoord. Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat de 55-inch Philips Ambilight TV momenteel niet leverbaar is, omdat KPN een foutieve batch van Philips heeft ontvangen.

Dat kan natuurlijk gebeuren, maar wat mij verbaast is dat hierover helemaal niet proactief wordt gecommuniceerd. Ik heb geen e-mail of bericht ontvangen waarin wordt uitgelegd dat er vertraging is of wanneer de tv dan wél geleverd wordt. Ondertussen wordt deze actie volgens mij nog steeds aangeboden.

Zijn er meer mensen die hetzelfde te horen hebben gekregen? En heeft iemand misschien al een indicatie gekregen van wanneer de televisies weer leverbaar zijn?

Ik ben vooral benieuwd of dit een algemeen probleem is of dat het alleen mijn bestelling betreft.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • July 1, 2026

Ik zit ook nog te wachten op een e-mail van ze. Mijn bedenktermijn is inmiddels al meer dan een week verstreken. Heb je misschien een indicatie gekregen wanneer het wél beschikbaar is?

Op de website van KPN wordt ermee geadverteerd dat je er het WK mee kunt kijken, maar met deze levertijden gaat dat helaas niet lukken. Ik heb mijn oude tv alvast weggedaan, omdat ik ervan uitging dat de nieuwe deze week geleverd zou worden. Dat valt nu toch behoorlijk tegen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@bryans en ​@SosaGino, welkom op de community en welkom bij KPN! Het welkomstcadeau wordt verstuurd door een partner van ons, dat doen we niet zelf en de klantenservice kan daar ook niet alles over inzien. Als je contact opneemt met onze partner zullen ze je meer kunnen vertellen. Het nummer van hen en meer informatie over hoe welkomstcadeau's werken kan je hier lezen:

Â