Skip to main content
Beantwoord

ESPN activeren kan niet door lopende bestelling

• March 21, 2026
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Gisteren heb ik mijn pakket aangesloten (thuis-abonnement). Ik wil graag ESPN-compleet als combivoordeel activeren, echter dat lukt niet omdat er nog een lopende bestelling zou zijn. Geenszins het geval. Nu is het wel zo dat ik een maandje een abonnement bij Ziggo had afgenomen, maar omdat het me niet beviel ben ik weer terug op het oude nest (kon Ziggo kosteloos opzeggen vanwege wijziging Algemene Voorwaarden). Zou het te maken kunnen hebben met de verschillende klantnummers? In de status van mijn bestellingen kom ik alleen tegen die te maken hebben met het vorige abonnement (KN: xxxxxx5435). Mijn nieuwe KN: xxxxxx2294.

Kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@TonM1965 ,

Zo’n administratief issue kan alleen de klantenservice oplossen. Die is vandaag echter gesloten.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 22, 2026

Hallo ​@TonM1965 ,

Zo’n administratief issue kan alleen de klantenservice oplossen. Die is vandaag echter gesloten.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 22, 2026

Klinkt niet heel spannend, klinkt gewoon als een administratief dingetje lijkt mij. Dat een bestelling nog loopt terwijl die al afgesloten had moeten zijn. 

Ik sluit me volledig aan bij ​@Noordzee en zijn advies; bellen dus! 

Laat je ons weten wat er aan de hand was? Ben nou wel erg benieuw..

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 23, 2026

@Noordzee ​@Flitsend Probleem is opgelost. Vanmorgen waren de lopende bestellingen afgehandeld. Was iets te voorbarig met mijn conclusie.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Fijn om te horen ​@TonM1965 Veel kijkplezier met het voetbal op ESPN en de andere sporten die er worden uitgezonden.