Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V10 retour zenden, kan hem niet meer vinden

• March 13, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere provider. Nu moet ik mijn modem retour sturen, maar ik kan hem nergens meer vinden. Ik ben bang dat hij misschien per ongeluk is weggegooid. Wat moet ik nu doen in zo’n situatie?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Eray070 apparatuur van KPN heb je in bruikleen en wil KPN terug bij wijzigen of einde contract.

Volgens de voorwaarden is KPN gerechtigd de vervangingswaarde voor de V10 in rekening te brengen.

Neem contact op met KPN via 0800 0402 tijdens kantooruren of

24/7 via Facebook, X of Instagram.

Succes.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 13, 2026

Beste ​@Eray070 apparatuur van KPN heb je in bruikleen en wil KPN terug bij wijzigen of einde contract.

Volgens de voorwaarden is KPN gerechtigd de vervangingswaarde voor de V10 in rekening te brengen.

Neem contact op met KPN via 0800 0402 tijdens kantooruren of

24/7 via Facebook, X of Instagram.

Succes.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Eray070, welkom bij de community. Het kan natuurlijk gebeuren dat een modem kwijt raakt, dit gebeurd bijvoorbeeld vaker tijdens een verhuizing of als er veel spullen worden opgeruimd. Je bent zeker niet de eerste bij wie dit voorkomt. De apparatuur van KPN (zoals het modem) is in bruikleen en hoort bij het beëindigen van het abonnement weer teruggestuurd te worden. Als het modem niet meer gevonden wordt, kan het zijn dat de vervangingswaarde in rekening wordt gebracht zoals ​@JanD ook al aangaf!

Het beste kun je daarom een belafspraak maken via de KPN website. Een medewerker kan dan met je meekijken in je abonnement en bespreken wat in jouw situatie de mogelijkheden zijn. Hopelijk duikt hij toch nog ergens op! 🙂