Skip to main content
Beantwoord

Extra factuurkosten door ongevraagd toevoegen van TV

• March 28, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

contract afgesloten via mobiel.nl alleen voor glasvezelinternet voor een jaar voor € 35,-, daarna nog een jaar voor € 67,50. de eerste factuur na een jaar liep op tot € 80,- omdat ze zonder mijn toestemming extra tv met zenders en decoder voor € 12,50 aan het KPN-pakket hadden toegevoegd, waar ik niet om had gevraagd.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Carlos90 

Ik zie bij mobiel.nl nu ook die actie, als je een abonnement voor 2 jaar kiest dan betaal je het 1ste jaar € 35 ongeacht of je er TV bij neemt, dat is het 1ste jaar gratis.

Weet je zeker dat je het abonnement zonder TV hebt genomen, wat staat er op de orderbevestiging van mobiel.nl en/of van KPN?
Heb je ook een TV ontvanger bij het installatiepakket gekregen?

Je kan het TV abonnement uitzetten via de  MijnKPN website of in de MijnKPN app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • March 28, 2025

Hallo ​@Carlos90 

Ik zie bij mobiel.nl nu ook die actie, als je een abonnement voor 2 jaar kiest dan betaal je het 1ste jaar € 35 ongeacht of je er TV bij neemt, dat is het 1ste jaar gratis.

Weet je zeker dat je het abonnement zonder TV hebt genomen, wat staat er op de orderbevestiging van mobiel.nl en/of van KPN?

Je kan het TV abonnement uitzetten via de  MijnKPN website of in de MijnKPN app.

• March 28, 2025

Als ze er tv bij gedaan hebben, dan heb je toch ook een ontvanger gekregen? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Carlos90. Welkom op de KPN Community! 

Hallo ​@Carlos90 

GeSp stelt hier een paar legitieme vragen. Heb je daar antwoord op? Het is vooral belangrijk wat er op de orderbevestiging staat die je hebt ontvangen toen je het contract ben aangegaan.