Skip to main content
Vraag

Extra inruilbonus Recommerce tot op heden niet ontvangen

• March 23, 2026
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Hi!

Zoals zovelen heb ik ook mijn oude toestel ingeleverd voor een nieuwe iphone 17

de inruil ging goed, toestel snel geleverd.

en alles was zoals ik van KPN gewend ben, gewoon geregeld!

na de inruil te hebben voltooid, heb ik de inruilwaarde ontvangen.

echter de overeengekomen bonus van €150,-?

KPN telefonisch benaderd, Recommerce via de mail.

Beide partijen reageren met verwijzingen naar elkaar, maar antwoord krijg ik niet.

waar gaat dit mis?

en kan iemand mij het KPN gevoel geven, door het te regelen. Of mijn te antwoorden waarom wel/niet?

4 reacties

Hi Peeterss,

Herkenbaar! Ander merk smartphone, maar daar gaat het niet om. Inruilwaarde ontvangen, maar de extra inruilbonus niet. Contact met Recommerce gehad waarbij ik zelfs een printscreen van de KPN mail had meegestuurd waarin staat dat ik een extra inruilbonus van €150 ontvang. En die €150 trok mij ook bij de aanbieding op de website van KPN over de streep om gebruik te maken hiervan. Reactie Recommerce: "omdat er geen aanbieding actief was toen u uw inruil aanvraag indiende". Hoe weet ik dan af van deze aanbieding? En waarom heb ik een mail van KPN die zegt dat ik €150 extra inruilbonus krijg? Recommerce verwijst naar KPN. KPN gecontact, goede medewerker aan de lijn gehad, klacht is genoteerd en ik ga teruggebeld, -gemaild worden door KPN of Recommerce. Helaas kon hij het niet concreter maken. Al met al herken ik dit niet van KPN. Jarenlang trouwe klant. Dit komt allemaal beetje houtje touwtje en daarmee niet klantvriendelijk over. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Peeterss wat vervelend dat je abonnement dan nog steeds geen bonus hebt uitgekeerd hebt gekregen. Recommerce is de partij die dit faciliteert en mits je voldoet aan de actie zou je die bonus toegewezen moeten krijgen. Vaak gaat dan om een specifiek toestel binnen een specifieke actieperiode. Wat kreeg je als antwoord terug op de e-mail van Recommerce als reden van afwijzing? Moesten er zaken als een aankoopbon worden overlegd?

Ik zou toch nog even contact zoeken met Recommerce.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2026

Awatif (Reprise Recommerce) 

19 feb 2026 09:31 CET 

Beste heer/mevrouw,

Voor vragen of informatie over de bonus raden we je aan om rechtstreeks contact op te nemen met KPN, aangezien wij dit gedeelte niet beheren.

Met vriendelijke groet,
Awatif

dit was het antwoord, zie hier het kastje naar de muur idee😅

Nou, KPN! Het verhaal lijkt mij duidelijk. Pak de handdoek op en ga met Recommerce aan de slag om van teleurgestelde klanten weer fans te maken!