Skip to main content
Beantwoord

Extra kosten gemaakt doordat ik 12 dagen internetstoring had bij KPN

• August 5, 2025
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

12 dagen geen kpn gehad nu stap ik met mijn mobiel over 1 sept naar kpn maar ben nu nog bij Vodafone. Door de storing was ik zo door mijn mb heen en moest deze bij kopen eerst voor 30 euro en later 15 euro, ik doe alles op mijn telefoon en vind dat dit ook vergoed moet worden door kpn het is tenslotte h u n verantwoording dat ik geen WiFi en internet had.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Rodeheks57 

Spijtig dat je nog niet met je mobiel was overgestapt naar KPN. Dan had KPN daar gratis bundel(s) van 100GB op gezet. Helaas gaat dat niet als je bij Vodafone zit. Vergoeding is dan niet mogelijk.

Je kan alleen aanspraak maken op de abonnementskosten van de 12 dagen waarop KPN internet niet functioneerde. Dit is wettelijk vastgesteld. 

Zie https://www.kpn.com/service/vergoeding/thuis   Zgn. gevolgschade kan niet geclaimd worden.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Hallo ​@Rodeheks57 

Spijtig dat je nog niet met je mobiel was overgestapt naar KPN. Dan had KPN daar gratis bundel(s) van 100GB op gezet. Helaas gaat dat niet als je bij Vodafone zit. Vergoeding is dan niet mogelijk.

Je kan alleen aanspraak maken op de abonnementskosten van de 12 dagen waarop KPN internet niet functioneerde. Dit is wettelijk vastgesteld. 

Zie https://www.kpn.com/service/vergoeding/thuis   Zgn. gevolgschade kan niet geclaimd worden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Rodeheks57. Welkom op de KPN Community! Erg balen dat je voor 12 dagen lang zonder internetdiensten zat en dat je databundel op je mobiel het niet helemaal kon opvangen. Ik snap dat je niet zonder internet wilt komen te zitten en dan extra bundels gaat aanschaffen. 

In principe heb je alleen recht op een vergoeding op de abonnementskosten van je internet (en TV)diensten, omdat je daar bijna twee weken geen gebruik van hebt kunnen maken. Dat kun je aanvragen via de link die ​@RBxx hierboven heeft gegeven. Wat betreft de extra bundels kun je er altijd een belletje aan wagen richting onze helpdesk. Wellicht tref je iemand die coulant met je wil zijn en wat kosten wil vergoeden. Dat kan ik je echter niet garanderen, want daar zijn geen regels voor. Gelukkig zit je na 1 september wel goed en kunnen we je in het geval van een storing een gratis bundel toekennen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.