Skip to main content
Beantwoord

Extra modem retourneren, hoe doe ik dat?

• February 9, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Привет,

Я переезжаю из Амстердама в Леуварден. Когда я заказывала интернет, роутер отправили по адресу, где меня в тот момент не было дома, и доставили его моим соседям.

Когда я приехал, моих соседей не было дома в день, когда должен был приехать техник KPN. Когда техник приехал, у него уже был запасной роутер, который он мне установил.

Позже я забрал первый роутер у соседей и хотел бы вернуть его вам — он до сих пор не распечатан.

Не могли бы вы подсказать, какие дальнейшие шаги предпринять? Техник упомянул, что вы вышлете коробку для возврата роутера.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Daena ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van jouw abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

• De Experia Box (modem)

Meer informatie:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 9, 2026

Hallo ​@Daena ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van jouw abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

• De Experia Box (modem)

Meer informatie:

Jasper van KPN
Moderator

Hi ​@Daena, welcome to the community. We don't speak Russian, so I'll use English instead. The answer Noordzee gave (in Dutch) explains how you can return the second modem. Did you manage to return it via those steps?