Skip to main content
Vraag

Extra ontvanger opzeggen en retourneren lukt niet, ik krijg deze optie niet te zien

• January 29, 2025
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

De extra tv ontvanger voor €5 per maand wil ik graag opzeggen in mijn abonnement, maar ik krijg (zover ik zie) geen optie om dit stop te zetten. Waar kan ik dit wijzigen en verdere instructies ontvangen om de ontvanger terug te sturen? Dank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 29, 2025

Staat die ook daadwerkelijk voor 5 euro apart op de factuur? 

Gaat het om een 2de tv ontvanger? Heb je opnemen gratis? Gebruik je het?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 29, 2025

Één ontvanger moet je sowieso behouden.

Je zou het aantal in MijnKPN naar 1 terug moeten kunnen zetten.

En inderdaad. Als je daardoor nu gratis opnemen hebt kun je het beter zo houden. Als je wilt blijven opnemen. Anders moet je opnemen weer apart afnemen à € 4,99…..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Ja, het gaat om een 2e extra ontvanger die apart op de factuur staat. De andere ontvanger moet inderdaad gewoon blijven. De extra ontvanger gebruiken we niet meer en is dus overbodig. 

Gratis opnemen hebben we niet.

Ik zie bij het wijzigen van mijn abonnement alleen opties om de snelheid van internet te wijzigen en bij TV om extra zenderpakketten of entertainment toe te voegen/wijzigen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2025

Hallo ​@AnnaUijl ,

Ik zie bij het wijzigen van mijn abonnement alleen opties om de snelheid van internet te wijzigen en bij TV om extra zenderpakketten of entertainment toe te voegen/wijzigen.

Ga eens naar de app MijnKPN op jouw telefoon.

Kies onderin "Producten” 

Kies KPN TV (of KPN TV+)  

Scroll naar beneden 

Kies "Tv-ontvangers"

Op hoeveel tv's wil je tv kijken? 

Scroll naar beneden 

Kies "Doorgaan naar overzicht"

Bevestigen 

Nog even ter info:

Gratis opnemen hebben we niet.

Ik begrijp dat je het nooit gebruikt hebt, maar met één ontvanger heb je het sowieso niet meer gratis. 

Maar dat is kennelijk voor jou niet zo'n probleem.  

Zodra dit verwerkt is, ontvang je van KPN vanzelf een instructie over het terugsturen van de overbodige ontvanger. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2025

Dank voor jullie hulp, helaas is het niet gelukt. De medewerker van KPN, die snel belde, kon het ook niet oplossen, dus er is nu een ticket aangemaakt om dit verder uit te zoeken en te regelen. Lag dus gelukkig niet aan mij ;)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 31, 2025

Hoi Anna, welkom op de KPN Community, ik zie dat iedereen je van goed advies heeft proberen te voorzien, dank daarvoor. Ik hoop dat het dan snel kan worden opgelost doormiddel van het storingsticket. Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!