Skip to main content

Ik zou graag een (nog nieuw zijnde)  nooit gebruikte extra TV-onvanger terugsturen.

Er wordt nu maaandelijks € 5,- ectra voor betaald, wat niet nodig is.

vraag : Hoe zet ik dit in gang en waar mag ik daarna de ontvanger naar toe sturen?

Hallo ​@Skoda1507 ,

Je moet eerst jouw abonnement aanpassen. Dat kan eenvoudig via MijnKPN. Lukt het niet, dan kun je ook contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice kan dat fixen voor jou. Maak even een belafspraak. Ze bellen jou dan terug op een voor jou gewenst moment en ze helpen je dan telefonisch verder met de aanpassing van jouw abonnement.  

Na de bevestiging van de aanpassing van jouw abonnement, ontvang je een retourdoos. 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

bron : 

Doe er wel een briefje in met jouw gegevens. 

Een waarschuwing: als je TV+ hebt, en opnemen gebruikt, dan is opnemen niet meer gratis als je straks minder dan twee ontvangers hebt. Ook niet als je later weer een extra ontvanger huurt.

Kijk idd even goed of je nu het gratis opnemen pakket hebt omdat je een 2e tv ontvanger hebt. Kan dus straks zo zijn dat je voor het opnemen pakket 4,99 moet gaan betalen omdat je geen 2e tv ontvanger meer hebt.

Hoi ​@Skoda1507, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede antwoorden en tips staan. Ben je er een beetje uit gekomen met mijn collega's?

Reageer