Skip to main content
Beantwoord

Facturen in één keer kunnen downloaden

• February 13, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil ALLE facturen in een keer kunnen downloaden ipv ze één voor één te moeten openen en dan te downloaden 🙄

Beste antwoord door JanD

Dat gaat niet lukken ​@Wthigoitw .

Als je iedere maand bij de aankondiging van een factuur deze meteen download, opslaat en/of print heb je er minder werk mee dan een jaar te wachten en ze dan allemaal tegelijk binnen halen.

Als bedrijf moet je ze gewoon maandelijks binnenhalen voor je administratie, voor een consument is dat niet aan de orde.

Houd er verder rekening mee, dat facturen ouder dan een half jaar geen details-info meer bevatten i.v.m. de privacy-wetgeving.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Als je iedere maand bij de aankondiging van een factuur deze meteen download, opslaat en/of print heb je er minder werk mee dan een jaar te wachten en ze dan allemaal tegelijk binnen halen.

Als bedrijf moet je ze gewoon maandelijks binnenhalen voor je administratie, voor een consument is dat niet aan de orde.

Houd er verder rekening mee, dat facturen ouder dan een half jaar geen details-info meer bevatten i.v.m. de privacy-wetgeving.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 17, 2025

Hoi ​@Wthigoitw , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Aan dit (correcte) antwoord kan ik verder niks meer toevoegen en daarom heb ik dit antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk weet jij middels deze informatie waarom het niet mogelijk is om al je facturen in 1 x te downloaden!