Skip to main content
Beantwoord

Facturen KPN Mobiel per mail ontvangen, niet meer per post

• April 23, 2025
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

De facturen van mijn Thuis internet abonnement krijg ik netjes per mail, als pdf. Zo wil ik het ook voor KPN Mobiel.

Kost onnodig tijd om in te loggen in MijnKPN en daar de facturen te downloaden.

Als dit is ingesteld, wil ik de factuur niet meer per post ontvangen.

Beste antwoord door Joep1965

​@joantheonlyone  Deze vraag heb je 11 maanden geleden ook gesteld en daar is toen ook een antwoord op gekomen. Het kan ingesteld worden via de klantenservice 0800-0402 voor consumenten en 0800-0403 voor zakelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 23, 2025

​@joantheonlyone  Deze vraag heb je 11 maanden geleden ook gesteld en daar is toen ook een antwoord op gekomen. Het kan ingesteld worden via de klantenservice 0800-0402 voor consumenten en 0800-0403 voor zakelijk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Hallo Joep, dit is mijn eerste reactie op dit forum, ik heb deze vraag niet eerder gesteld?
maar ik heb gebeld en ze hebben mij uiteindelijk kunnen helpen. De medewerker had in 3 systemen gekeken waar het allemaal goed stond (dat ik mail zou ontvangen), maar toen in een 4e systeem bleek het fout te staan en daar is het nu aangepast.

• April 23, 2025

Je krijgt ze tegenwoordig niet meer als bijlage in de mail. Je krijgt wel een mailtje, maar je moet hem vervolgens zelf gaan ophalen in MijnKPN. 

Als je hem nog wel als bijlage krijgt, dan heb je waarschijnlijk een heel oud abonnement wat al jaren niet meer verlengd is.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 23, 2025

Beste ​@Joep1965 , ​@joantheonlyone heeft toen een reactie in een topic achtergelaten en niet zelf een topic gestart, zie onderstaande link:

Â