Ik moet vandaag 2 facturen betalen maar mijn vraag is of ik aub aub uiterlijk as woensdag 01jan ze totaal mag betalen. Voor die dag heb ik ze beide betaald. Ik kan dit online niet regelen helaas kunnen jullie aub notitie mkn dat uiterlijk 01jan alles betaald word zonder dat ik afgesloten word nu vandaag..
Hallo ​
Dat kun je hier niet regelen. Als je meer dan één onbetaalde factuur hebt, kun je sowieso geen betaalafspraak maken. Â
Â
bron:Â
Â
Je factuur later betalen
Kom je niet uit met het betalen van jouw KPN factuur? Dat is geen probleem: Je mag één keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.
Je kunt een betaalafspraak maken wanneer de automatische incasso is mislukt, door bijvoorbeeld stornering of te weinig saldo. De factuur in MijnKPN staat dan op 'onbetaald'. Het is niet mogelijk om op voorhand een betaalafspraak te maken.
Â
Voorwaarden voor later betalen
Je kunt een betaalafspraak maken voor:
- een mobiel abonnement, vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) of Digitenne abonnement van KPN.
- je laatst ontvangen factuur.
Je kunt een betaalafspraak maken als:
- je maar één onbetaalde factuur hebt.
- de factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is.
- het bedrag van de factuur minder dan €500,- is.
- je niet geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.
Beste ​
Â
Is fout gegaan normaal gaat het goed
Hoi ​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.