Skip to main content
Beantwoord

Facturen ontvangen na opzeggen mobiel abonnement

• December 5, 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement opgezegd maar ik krijg nog steeds facturen voor mijn abonnement. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Gianny 

Wil je zeker zijn, van het feit dat je mobiele abonnement goed is opgezegd, dan kun je altijd even de klantenservice van KPN bellen, via telefoonnummer: 0800-0402

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan het dan voor je checken en tevens bevestigen.
Al krijg je sowieso een bevestiging van je opzegging per mail toegestuurd, met daarin de definitieve einddatum van je mobiele abonnement.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 5, 2025

Beste ​@Gianny het kan zijn dat na de opzegging nog 1 of 2 facturen volgen, waarvan de laatste factuur de slotfactuur is met de eindafrekening, waarbij je bij moet betalen of geld terug krijgt, zie ook onderstaande link:

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gianny 

Wil je zeker zijn, van het feit dat je mobiele abonnement goed is opgezegd, dan kun je altijd even de klantenservice van KPN bellen, via telefoonnummer: 0800-0402

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan het dan voor je checken en tevens bevestigen.
Al krijg je sowieso een bevestiging van je opzegging per mail toegestuurd, met daarin de definitieve einddatum van je mobiele abonnement.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 8, 2025

Hoi ​@Gianny, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Wat ​@JanD zegt is correct; het kan inderdaad zo zijn dat je na de opzegging nog 1 of 2 facturen ontvangt en daarvan is de laatste altijd de slotfactuur. Heb je al eens gekeken in je MijnKPN omgeving? Hier zou ook terug te zien moeten zijn dat je je abonnement hebt opgezegd. En zoals ​@Michel.uit.Arnhem ook al aangeeft, ontvang je ook altijd een mail met daarin de bevestiging van je opzegging. Mocht je hier onverhoopt niet uitkomen, plan dan even een belafspraak in met onze Helpdesk. Zij kunnen direct voor je nakijken of de opzegging goed is gegaan! Laat je ons weten of wij ook nog iets voor je kunnen betekenen?