Skip to main content
Beantwoord

Facturen van mobiele abonnementen splitsen, hoe doe ik dat?

• January 22, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment twee mobiele abonnementen op 1 factuur staan, hoe kan ik dat omzetten naar 1 factuur per mobiel abonnement?

Dank je!

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Nicole18, welkom op de KPN Community! 💚

Je wilt graag beide mobiele abonnementen op een aparte factuur. Dat kan, maar niet via de KPN Community. Hier helpen klanten vooral elkaar. En dit is nou net een vraagstuk waar de community je niet mee kan helpen, hier is echt contact met de KPN klantenservice nodig. Ik wil je daarom adviseren om een belafspraak in te plannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Mijn collega aan de telefoon kan dit voor je regelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2025

Hallo ​@Nicole18, welkom op de KPN Community! 💚

Je wilt graag beide mobiele abonnementen op een aparte factuur. Dat kan, maar niet via de KPN Community. Hier helpen klanten vooral elkaar. En dit is nou net een vraagstuk waar de community je niet mee kan helpen, hier is echt contact met de KPN klantenservice nodig. Ik wil je daarom adviseren om een belafspraak in te plannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Mijn collega aan de telefoon kan dit voor je regelen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2025

Dank je Denise