Skip to main content
Beantwoord

Factuur € 1,25 hoger door 10GB extra data

• 4 februari 2025
  • 30 reacties
  • 608 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

@Roger74 ​@bnh ​@HMW ​@Herbz 

Omdat KPN op mijn klacht niet heeft gereageerd is een logische vervolgstap om de automatische incasso in te trekken (per maart want dan zou de extra 1,25 mee geïncasseerd gaan worden). Na intrekking incasso vervolgens het huidige abonnementsbedrag handmatig overmaken. V.w.b. de 1,25 euro zijn er 2 opties: 
1) Niet betalen omdat om de uitbreiding van data niet gevraagd is en dus de 1,25 euro onterecht gefactureerd wordt. (KPN doet zich voor als Sinterklaas maar het gaat eigenlijk gewoon om een kostenverhoging en dit is dus misleidend).
2) Of 1,25 euro voorlopig apart nabetalen o.v.v. ‘Betaling onder protest’. Dan is het ook in de betaling duidelijk dat ik hier niet mee akkoord ben. 
Welke optie het gaat worden daar denk ik nog verder over na.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2366 reacties
  • 24 februari 2025

Daar kan ik maar 1 ding op zeggen, prettige wedstrijd..

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 april 2025

Ik heb al meer dan 10 jaar mijn abonnement niet aangepast, nadat het ooit van Telfort naar KPN is gegaan. Het maandbedrag is geleidelijk aan verhoogd via verhoging van de abonnementskosten. Nu voegen ze ineens een regel, een product, toe aan de factuur voor iets wat voor mij geen enkel effect heeft. Ik had al verdubbeling van de data, ik had al onbeperkt bellen/sms.

Mijn bundel is dus ongewijzigd, maar ze innen wel meer. Hoe kun je nou iets in rekening brengen, maar er niets (méér) voor leveren?

• 3632 reacties
  • 7 april 2025

@L.P als je het er niet mee eens bent: over stappen. Je hier druk over maken is zinloos. Dat weet je inmiddels wel als je dit topic hebt gelezen. 

• Helper
  • 34 reacties
  • 7 april 2025

En toch blijft het bijzonder. Een van de andere (nog lopende) abonnementen hier in huis heeft zojuist 30Gb voor 0 euro gekregen.  Trouwe klanten zijn we allemaal!🤣

!-->

Een speciaal kado, alleen voor jou

Trouwe klanten verdienen wat extra's. Daarom krijg je vanaf nu elke maand wel 30GB extra bij je mobiele abonnement met nummer XXXXXXXX. Geen gedoe, geen extra kosten – speciaal voor jou en je hoeft er niets voor te doen!

Reageer