Skip to main content

Onlangs heb ik een factuur dubbel betaald. op de vraag wat er met het bedrag gebeurd heb ik twee antwoorden gekregen. Een antwoord is het bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. En het ander antwoord is het bedrag wordt weer naar mij overgemaakt. Welk antwoord klopt?

Hallo ​@KPNForumuser301 ,

Het tweede antwoord. Dat dubbel betaalde bedrag zou je vanzelf terug moeten krijgen binnen twee weken.

Je kunt ook bellen met de klantenservice via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) en dan vragen naar de afdeling Collections. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dankjewel voor je reactie. Ik neem morgen contact op. Een fijne avond toegewenst! 

Hallo ​@KPNForumuser301, na een dubbele betaling gaat het als volgt:

Het teveel betaalde bedrag stort KPN binnen 14 dagen terug na ontvangst van de betalingen.

Hallo ​@KPNForumuser301 ,

Het tweede antwoord. Dat dubbel betaalde bedrag zou je vanzelf terug moeten krijgen binnen twee weken.

Je kunt ook bellen met de klantenservice via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) en dan vragen naar de afdeling Collections. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dankjewel voor je reactie. Ik neem morgen contact op. Een fijne avond toegewenst! 

@KPNForumuser301 

Is het geld al onderweg naar jou? 

Volg.... zelfde probleem 

Hallo kpn.

Vandaag sms ontvangen. 

Factuur niet betaald..... ?

Om wat duidelijkheid te verschaffen ik heb hem  betaald op de 20ste van deze maand.  €62,62 zelfs € 0,01 extra. Zal het systeem wel niet herkennen. Want mijn betaling kunnen ze niet vinden. 🧐

Kpn zegt, u kunt de 20ste niet betalen het moet de 21ste want dat staat in mijn contract. 🤔

Hoe kan het dan dat de 20ste tot nu toe steeds goed is verwerkt.???  Ik heb dus met grote tegenzin deze factuur vandaag voldaan. €62,61. Wanneer krijg ik mijn bedrag van afgelopen 20-05-2024 terug. Wie heeft dit ook bij de hand gehad. ? Het frustrerende is, altijd op tijd betalen en dan dat  ontkennende gedraai van Kpn. 

Vriendelijke groet Anna 

Beste ​@Springfield je breekt in in het topic van iemand anders, dat is tegen de huisregels. Beter even een eigen topic aanmaken, anders is het moeilijk antwoorden van wie aan wie.

Begrepen Jan. Ben hier nieuw. Verwijder je reactie maar. 👍

Reageer