Skip to main content
Beantwoord

Factuur gaat nog naar oud e-mailadres

• October 14, 2021
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Een tijdje geleden heb ik in MijnKPN mijn e-mailadres gewijzigd. Alle correspondentie van KPN (nieuwsbrieven e.d.) komt nu netjes op het nieuwe e-mailadres binnen. Alleen de mail met de aankondiging van de factuur wordt nog steeds naar het oude e-mailadres gestuurd.

Kan een moderator het e-mailadres waarnaar de factuurmail gestuurd wordt alsnog wijzigen? Het juiste e-mailadres heb ik in mijn profiel van dit forum vermeld.

Piet.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @P.J.M. van der Vooren . Als ik je nu opzoek in ons centrale systeem staat er al het juiste e-mail adres. 

Ik heb nu voor de zekerheid aan mijn kant nogmaals je e-mail adres ‘gewijzigd’ in de hoop dat het systeem de verandering nu netjes voor alle systemen doorvoert.

Laat je tzt weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2021

Hoi @P.J.M. van der Vooren . Als ik je nu opzoek in ons centrale systeem staat er al het juiste e-mail adres. 

Ik heb nu voor de zekerheid aan mijn kant nogmaals je e-mail adres ‘gewijzigd’ in de hoop dat het systeem de verandering nu netjes voor alle systemen doorvoert.

Laat je tzt weten of het gelukt is?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Erwin_ Hoi Erwin,

Vandaag de nieuwe factuur ontvangen, en mooi op het juiste e-mailadres.

In ieder geval dank voor de moeite!

Piet.