Skip to main content

Beste meneer Hess,

De automatische incasso van uw laatste KPN Internet (of Digitenne) factuur is mislukt. Uw bank liet ons weten dat dit komt doordat de rekening met nummer ******** is gesloten. Er staat nog een bedrag open van € 44,11.

14-11-2024 KPN Online bankieren - 44,11 Omschrijving: factuur *********  IBAN: ***********  Kenmerk: klant ********  Datum/Tijd: 14-11-2024 15:15:20 Valutadatum: 14-11-2024

Hallo ​@chat KPN 

De KPN community is een openbaar medium. Iedereen kan jouw persoonlijke informatie nu zien.

Haal de informatie hierboven weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk’.
Dat kan tot 1 uur na plaatsing. Zet het daarna (Privé) in → Jouw profiel.

edit: Ik heb dit voor de zekerheid ook gemeld bij de KPN moderators.

Lekker handig weer door zo met je persoonlijke gegevens om te gaan, Heb moderator gemeld. 

Ja ​@Raspberry , dat heb ik natuurlijk ook meteen gedaan.

Ik ook.

Mooi zo, maakt niet uit wie het al wel of niet heeft gemeld. Hoe meer, hoe beter. 

Hallo ​@hess6 

Met vragen over je factuur kan je bellen met klantenservice op 0800-0402. Vraag dan naar Collections (de financiële afdeling) bereikbaar tijdens kantooruren. Je kunt voor hulp ook een terugbelafspraak maken. Een KPN medewerker belt je dan terug wanneer het jou uit komt.

Reageer