Skip to main content
Beantwoord

Factuur is weer te hoog: beloofd was 1 jaar 35,00 en geen 56,40

• October 15, 2025
  • 20 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb internet TV en mobiel bellen zonder mobiel.

ik betaalde veelste veel all heel lang de KPN winkel in Hoogeveen heefd gebeld en inderdaat het klopte niet.

Nu was jullie aanbod een jaar lang 35,00 en 18,00 voor onbeperkt mobiel.

Nu hebben jullie weer 56,40 voor internet en tv van mijn rek gehaald hoe dan ???.

Gaan jullie zo met vaste klanten om.

Moet ik dan steeds zelf overal achter aan.

M Oelen.😕

Beste antwoord door M Oelen

Hoi Jan D ik heb gemeld dat ik geen meer zenders hoef.

Ik kijk alleen op de 6 bekende zenders.

En Jan van KPN Ik ga morgen bellen de reden van het eerste jaar 35,00.

Is omdat ik all jaren betaalde voor mijn oude adders wat ik niet door had.

De KPN winkel heeft gebeld met hoofdkantoor.

En ook die dame zij u betaald veelste veel.

Ik  zat op 90,00 eurp per maand zoon beetje internet TV en Mob zonder telefoon.

Daarom kreeg ik nu korting 2 Maand was het nog een zooitje nu eindelijk mobiel 18,00 en internet dus nog steeds veel ste duur toch niet normaal dat ik er steeds maar weer achteraan moet wel dan.

Beloofd was 18,00 mobiel+35,00 Internet en TV = 53,00 euro toch pppfff flouw van KPN.

20 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Beste ​@M Oelen 

Welkom op de community van KPN.

Heb je al gekeken op bladzijde 2 van de factuur van KPN.
Daar staan alle kosten gespecificeerd weergegeven waaruit die 56,40 euro is opgebouwd.
Het kan zijn dat er een overlap in zit, waardoor deze factuur eenmalig wat hoger uitvalt, maar op de volgende factuur weer correct wordt berekend.

Veel klanten zien alleen bladzijde 1 van de KPN factuur, met daarop het totale bedrag wat afgeschreven wordt van de opgegeven bankrekening.
Terwijl het ook belangrijk is om bladzijde 2 goed door te nemen, zodat je erachter komt waaruit het totaal bedrag is opgebouwd, met daarbij de datums (periode) waarvoor het geldt.

Dus pak nog een de factuur van KPN erbij (vindt je in Mijn KPN bij facturen) en neem hem nog eens rustig door, en dan vooral vanaf bladzijde 2, dan weet ik zeker dat je erachter komt waar het bedrag van 56,40 euro is opgebouwd.

Je kunt op een screenshot maken van bladzijde 2, en die zonder jouw persoonlijke gegevens hier plaatsen in jouw topic, zodat we mee kunnen kijken.

• Auteur
  • October 16, 2025

• October 16, 2025

Hoe kom jij aan gratis pluspakket en gratis Netflix als je geen mobiel abonnement hebt bij KPN? Dat zou volgens mij niet moeten kunnen. 

• Auteur
  • October 16, 2025

Ik snap dus niet wat dit inhoud (KPNTV + metTV+ Box) met TV? + BOX ? geen idee heb ik dit nodig.

en dan KPN internet 100 mbit/s 43,90 wat is dit . ik betaalde al jaren te veel stond nog op oude adres hoe dan.

Ik heb toch alles op mijn nieuwe adres ik ben voor bijna 4 jaar geleden verhuist bijna 4 jaar te veel betaald .

• Auteur
  • October 16, 2025

Zeker heb ik ook mobiel van KPN wel zonder telefoon die is van mij zelf.

• Auteur
  • October 16, 2025

Wat kan ik met plus pakket doen dan ik weet het niet 

• October 16, 2025

ik betaalde al jaren te veel...

Jaren? Je bent dus geen nieuwe klant. Dan betaal je niet te veel. 35 euro is alleen voor nieuwe klanten. Dat ben jij niet.

• October 16, 2025

Ik snap dus niet wat dit inhoud (KPNTV + metTV+ Box) met TV? + BOX ? geen idee heb ik dit nodig.

Kijk je weleens tv?

• Auteur
  • October 16, 2025

ja iedere dag

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 16, 2025

Wat kan ik met plus pakket doen dan ik weet het niet 

Beste ​@M Oelen dan heb je veel meer tv-zenders tot je beschikking o.a. de nostalgiezender ONS op 89

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

en dan KPN internet 100 mbit/s 43,90 wat is dit . ik betaalde al jaren te veel stond nog op oude adres hoe dan.

Ik heb toch alles op mijn nieuwe adres ik ben voor bijna 4 jaar geleden verhuist bijna 4 jaar te veel betaald .

Hoi ​@M Oelen 

• KPN TV+ zo heet de dienst bij KPN om naar de tv-zenders te kunnen kijken en/of streamingdiensten.
  • De TV+ Box is de zwarte TV-ontvanger die je hebt aangesloten op je televisie, en die je hebt ontvangen in het installatie pakket vanuit KPN.
  • KPN internet 100 Mbit/s is de naam van het internet abonnement die je momenteel afneemt bij KPN, en waarbij je een down- en upload- snelheid krijgt van 100 Mbit/s.
  • Aangezien je jouw eigen mobiele telefoon gebruikt, heb je bij KPN dus een sim only abonnement met daarbij alleen de simkaart.

En wat mede community lid ​@Marlon92 al schreef in haar reactie, is de actie waarbij je 35,- euro per maand betaald, alleen beschikbaar voor nieuwe klanten!
Bestaande klanten kunnen hiervan géén gebruik maken, waardoor het bedrag op de KPN factuur dus gewoon klopt.

Daarnaast worden de combivoordelen waar je recht op hebt, keurig in mindering gebracht op de factuur, waardoor je dus voor het “Pluspakket” en “Netflix Basic” niets hoeft te betalen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 16, 2025

Goedemiddag ​@M Oelen, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)
Leuk om te zien dat er al zo goed met je wordt meegedacht vanuit de Community, hopelijk heb je hier alvast iets aan gehad! Nu geef je aan dat je 35 euro zou betalen en dat er nu 56,40 euro is geïncasseerd. In de regel kun je alleen van deze aanbieding (van 35 euro per maand) gebruik maken als nieuwe klant. Heb je hier ook iets van een bevestiging over ontvangen? Ik heb het laatste bericht in dit topic (van ​@Michel.uit.Arnhem ) gemarkeerd als 'best answer' omdat hier precies wordt aangegeven hoe het zit. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn dan kun je hiervoor ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk. Onze collega's daar kunnen je gegevens er direct bij pakken en vanuit daar uitleggen hoe de kosten precies zijn opgebouwd! 

• Auteur
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Daarom kreeg ik nu korting 2 Maand was het nog een zooitje nu eindelijk mobiel 18,00 en internet dus nog steeds veel ste duur toch niet normaal dat ik er steeds maar weer achteraan moet wel dan.

Beloofd was 18,00 mobiel+35,00 Internet en TV = 53,00 euro toch pppfff flouw van KPN.

• Auteur
  • October 16, 2025

Ik ben gebleven omdat het goed koop was bij KPN.

Anders was ik al lang over gestapt na vodafoon waarom omdat hun Turkije dekken.

En dat is mijn vak land waar ik wel 3 a 4 keer per jaar kom.

Nou had beter over kunnen stappen.

En word dit niet opgelost ga ik dat ook zeker doen zo dra het kan en mag .

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@M Oelen 

Je bent verkeerd voorgelicht in de winkel van KPN, en daar ben jij nu de dupe van geworden.
Het actie tarief van 35,- euro per maand voor het eerste 1 jaar, is alleen beschikbaar voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten.
Ook als je verhuisd naar een nieuw adres zoals in jouw geval, blijf je een bestaande klant van KPN en heb je géén recht op de actie tarief van 35,- euro per maand.

Je kunt je bestaande abonnement wel aanpassen of vernieuwen zodat de prijs wat omlaag gaat, je hebt dan de keuze uit de volgende opties:

Daarnaast biedt KPN ook een mobiele abonnement aan, waarbij er een extra databundel bij zit voor bepaalde landen buiten de EU, waaronder ook Turkije!
Dit mobiele abonnement heet “SuperUnlimited Plus”.

Elke maand krijg je dan een databundel van 25 GB om te gebruiken in Turkije, alleen bellen en gebeld worden valt dan buiten de bundels.

SuperUnlimited+

• Maximaal 1000 Mbit/s snelheid

• 100 GB per maand in de EU

• 25 GB per maand buiten de EU*

• Deel maandelijks tot 100 GB

*VS, Canada, Turkije, Marokko, Caribisch deel van het Koninkrijk en Suriname

Binnen Mijn KPN kun je zelf jouw mobiele abonnement wijzigen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 22, 2025

Hoi ​@M Oelen , wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze Helpdesk en zo ja, wat is hier verder uitgekomen?

• Auteur
  • October 25, 2025

Nou ik ben gister maar eens na de KPN winkel in Hoogeveen geweest.

De medewerker heeft gebeld met KPN en weer ben ik er niets mee opgeschoten.

Ik keek terug in mijn KPN via mijn Bank en ik zag dat ik er een Maand bij had.

Dat ik zelfs 80,00 voor internet en tv en 44,00 voor mijn mobiel betaald had.

Dus ik ga er nu werk van maken aankomende week na de rechts winkel.

Dit is te schandalig voor woorden.

Ook dat niemand mij kan helpen En ja ik zal niemand KPN aanpraten.

Weet u wat die meneer bij de KPN winkel zij KPN is veelste groot geworden.

En daarom weinig intresse in hun klanten zo gaan ze dus met mensen om.

Ik heb nergens verstand van en ben maar minima en niemand die mij helpt.

Baal baal .

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 25, 2025

Die 56,40 voor internet en TV en de 18,00 voor een mobiel abonnement zijn de gewone normale prijzen. Veel goedkoper gaat het niet worden. Die 35,00 waar jij het steeds over hebt, is alleen (en dan tijdelijk) voor hele nieuwe klanten.

Dus ik ga er nu werk van maken aankomende week na de rechts winkel.

Dit is te schandalig voor woorden.

Dat gaat tot niets leiden. Jij betaalt niet meer dan andere bestaande abonnees. Jij betaalt het reguliere tarief.   

• Auteur
  • October 25, 2025

Dan moet KPN mij dat niet beloven .

1 Jaar lang voor 35,00 euro TOCH.

Na 3 jaar veel ste veel betaald te hebben.

Jaren lang tegen de 90 euro betaald voor een adres waar ik niet eens meer woonde BAAL BAAL.

Geld terug draaien Ho Maar weet je ik stap uit deze groep omdat ook hier niemand werkelijk luistert na wat mij is overkomen tel al dat te veel betaalde bedrag maar eens bij elkaar op dan.

Nou daar had ik heel wat boodschappen voor kunnen halen.

In plaats van KPN te spekken waar al zo veel heen gaat door alle klanten en dan mij zo laten vallen en barsten .ik zal dit verhaal overal rond spreiden wie het maar wil horen.

KIJK AUB IEDERE MAAND NA U BANK REK WAT KPN ER AF BOEKT WAND ZE DOEN MAAR WAT. 

Kijk geld innen willen ze wel maar fouten toegeven en iets na komen dus niet .

En dat is KPN 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2025

Goedemorgen ​@M Oelen en bedankt weer voor de toelichting.

Het is duidelijk dat je niet tevreden bent en het is voor mij vanaf hier onmogelijk om te achterhalen wat jou is beloofd. Je zou nog kunnen overwegen om een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Ik kan je niet garanderen of dat iets op gaat leveren maar je kunt het altijd proberen.