Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet: er worden voor mijn streamingdiensten premium prijzen gerekend

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedemiddag,

Waarom worden er op mijn laatste factuur voor Netflix Standaard, Disney Standaard en HBO max Standaard de kosten voor de premium versies in rekening gebracht?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@N.S. je factuur is niet 1 maand, maar een maand plus een restant van de vorige maand, dus 22/9-30/9 en 1/10-1/11

Daarom lijken de maandbedragen hoger.

Een extra tv box kost bijvooorbeeld €6, maar er is berekend €8 en zo werkt het met zlle bedrsagen cdeze keer.

Volgende maand krijg je een normale maandfactuur.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • KPN Medewerker
  • October 2, 2025

Goedemiddag ​@N.S.  vreemd dat dit opeens zo gebeurd zou je misschien bijvoorbeeld in je Netflix account kunnen kijken en dan bij het stukje van mijn Netflix- dan klik je op account- en dan zie je abonnementsgegevens staat er dan nogsteeds Netflix standaard of staat er Netflix premium bij ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Beste ​@N.S. je factuur is niet 1 maand, maar een maand plus een restant van de vorige maand, dus 22/9-30/9 en 1/10-1/11

Daarom lijken de maandbedragen hoger.

Een extra tv box kost bijvooorbeeld €6, maar er is berekend €8 en zo werkt het met zlle bedrsagen cdeze keer.

Volgende maand krijg je een normale maandfactuur.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@N.S.. Welkom op de KPN Community! Goed dat je je factuur zo goed controleert, want zo ben je altijd op de hoogte van de diensten die je afneemt en de kosten die ermee gemoeid gaan. 

Maar in dit geval heeft ​@JanD het bij het rechte eind en gaat het om een iets langere periode die in rekening wordt gebracht. Misschien heb je de incassodatum laten aanpassen via www.kpn.com/factuurdatum ? Dat zou verklaren waarom er nu een periode langer dan één factuurmaand gefactureerd wordt.