Skip to main content
Vraag

Factuur klopt niet, lukt niet om contact te krijgen met klantenservice

• February 28, 2026
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Al een paar maanden klopt mijn factuur niet. Er worden kosten in rekening gebracht voor een multisim die ik niet gebruik. Dus ik dacht: even bellen met kpn om het te corrigeren. Maar dat blijkt niet zo eenvoudig; je komtĀ in soort een catch 22 situatie terecht. Hoe of wat je ook klikt, je komt steeds weer op dezelfde plek. Een telefoonnummer is op de site voor de gemiddelde gebruiker niet te vinden.

Dus mijn vraag: hoe kom ik bij kpn met de juiste afdeling in contact om een factuurdingetje eenvoudig op te lossen?

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 28, 2026

Hallo ​@Willem HĀ 

Het gratis nummer van KPN klantenservice is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Of plan eenĀ terugbelverzoekĀ (rechtsonder op die pagina), dan belt KPN je terug op een moment dat jou gelegen komt.

Je kunt ook contact opnemen viaĀ Facebook messenger,Ā InstagramĀ enĀ X.com. OokĀ BlueskyĀ is nu een optie.

Ā 

Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 28, 2026

Dank voor je reactie ​@RBxxĀ Ā 

Ik zie het niet in de link die je opgeeft. Ze maken het (waarschijnlijk opzettelijk) moeilijk om op een contactpagina te komen. Als je een zoekopdracht uitvoert (ik heb ā€œcontactā€ in de zoekbalk op de homepaginaĀ ingevoerd) dan kom je wel hier terecht:Ā https://www.kpn.com/service/contact-opnemen?icid=L8

Ik begrijp heel goed dat je veel wilt afvangen met zelfhulp-pagina’s, maar dit is gewoon een beetje frustrerend. Maar ik kan ze nu bellen ;-)

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 28, 2026

Sorry ​@Willem HĀ , dan is die pagina waar ik naar link weer ā€œstukā€. Dat was een dag of 10 geleden ook het geval. Geen belafspraak te vinden. Toen was het na mijn melding snel gerepareerd.

Ik hebĀ het direct weerĀ bij de moderators gemeld. Gelukkig heb je zelf een oplossing gevonden.