Skip to main content
Vraag

Factuur komt na wijziging mail adres nog steeds binnen op oude e-mailadres

• 24 maart 2025
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb al diverse malen gebeld met KPN omdat mijn facturen op een oud e-mailadres binnen blijven komen. Van alles geprobeerd  maar het mag allemaal niet helpen.

Opmerkelijk feitje:
Ik heb zojuist mijn KPN -ID laten koppelen en krijg zojuist 2 e-mails binnen:

1. Op mijn oude e-mailadres krijg ik een e-mail met de kop “Je product is succesvol gekoppeld aan je KPN ID”.
  2. Op mijn huidige e-mailadres krijg ik een e-mail met de kop “Welkom bij de KPN Community”.

Automatisering moet een feestje zijn maar voor mij gaat de lol er zo wel af.

Ik zie dat er meer mensen problemen hiermee gehad hebben maar is er ook iemand waar dit is opgelost ene zo ja hoe?

Hoor het graag.

Wim

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom hier ​@Wim Ber! Het welkom op de Community mailtje hoort bij de Community hier, waar je een account hebt aangemaakt 😊 Dat staat los van je KPN abonnement en gegevens, dat hangt puur af van het e-mailadres (of account) dat je gebruikt hebt om je hier aan te melden.

Ik lees dat je ook een mail gekregen hebt over je KPN ID en dat je je abonnement daar aan gekoppeld zou hebben. Klopt het dat je dat ook net gedaan hebt? Als je nu inlogt op MijnKPN of de MijnKPN app, zie je dan jouw abonnement en gegevens? En zie je daar de juiste contactgegevens staan? 

Je kunt ook een belafspraak maken voor hulp hierbij, maar ik lees dat je al verschillende malen contact gehad hebt. Is er een laatste keer een aanpassing gedaan van je gegevens in onze systemen, en heb je daar een mail ter bevestiging over gekregen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Overal staat mijn juiste e-mailadres vermeld. De nieuwsbrief van KPN ontvang ik gewoon op het juiste e-mailadres. Het gaat dus alleen om de facturen die op mijn oude e-mailadres ontvangen worden.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm dat is wel opvallend ​@Wim Ber.

Vul je je profiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief je adresgegevens, het klantnummer van het betreffende abonnement en ook het oude en nieuwe mailadres, en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Dingen zoals het laatste kan je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan kijk ik even voor je.

Geef je hier een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt, dan weet ik dat ze er staan :)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

Staat er in😎

Reageer