Skip to main content

Factuur niet correct dus ik stap over

• July 6, 2025
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Verlengcontract afgesloten per 16-06-2025 korting 12 maanden van 42,50 naar 27,50.

1e factuur niet correct gebeld op 16-06 dit wordt gecompenseerd.

Aansluitend nog 1 mail ontvangen excuus voor de verwarring.

Eergisteren nieuwe factuur voor de 2e maand ontvangen, wederom gebeld echter nu kon ik een compensatie ontvangen van 12x 5 euro..

Dus hoe dan ook wordt je opgelicht.

Onmiddellijk opgezegd en overstap aangevraagd naar Odido.

KPN Bedankt na alle

tijd.

8 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Internet en tv. Welkom op de community! Wat jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan met je facturen. Het is vervelend als je meerdere keren moet bellen en het dan nog niet goed opgelost wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Je hebt nu gekozen om over te stappen naar een andere provider. Dat vinden we natuurlijk wel jammer. Als je toch wilt dat we nog even met je meekijken, plan dan een terugbelafspraak . Dan controleren we of alles netjes wordt afgerond.

Vikash,

Zeg eens eerlijk wat jij leest in de regel van het contract dat ik heb ontvangen.

Vinden jullie het dan raar dat klanten opzeggen en wisselen.

Jammer want voor nieuwe klanten is the sky the limit.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Internet en tv. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om het contract te bekijken zonder jou gegevens. Ik snap dat je vragen hebt over je contract. Als je wilt dat we met je meekijken naar het contract, kun je het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen je gegevens erbij pakken en precies uitleggen wat er in je contract staat. 

• July 14, 2025

korting 12 maanden van 42,50 naar 27,50.

Dat komt niet overeen met wat er op dit plaatje staat:

Daar staat "eerste 12 maanden vanaf 30-05-2024". Op 30-05-2025 stopt die korting. Die krijg je nu dus niet meer. Je krijgt nu 3 maanden 5 euro korting. Meer niet.

...nu kon ik een compensatie ontvangen van 12x 5 euro..

Gelijk doen. Een beter aanbod krijg je nergens als bestaande klant. 

Daarom,

Als mij duidelijk verteld was in Maart 2025 dat de korting niet doorgezet wordt bij verlenging had ik meteen opgezegd en overgestapt. 

Het is maar hoe je bovenstaande leest en hoe de medewerker van KPN het jou uitlegt.

Ik heb KPN ook aangegeven luister naar de gemaakte afspraken die ik heb gedaan met jullie medewerker waar duidelijk in afgesproken wordt dat de korting 1 jaar extra doorloopt.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 14, 2025

Beste ​@Internet en tv kijk ook even in MijnKPN hoe lang je contract nog loopt, zit je nog binnen je contract, kun je nog niet overstappen of alleen met afkoop nog niet-verstreken termijnen.

• July 14, 2025

Dit topic is bij jou van toepassing denk ik:

Het is de vraag of je nu nog over kunt stappen. Wat ik er van begrijp is dat het nieuwe jaarcontract ingegaan is op 16-06. Daar kom je nu niet meer vanaf vrees ik.

Marlon,

Na mijn telefoongesprek is het contract meteen beeindigd per 04-07-2025.

KPN weet dus goed genoeg dat ze bewust de zaak belazeren.