Skip to main content

Goedemiddag, ik ben na bijna 6 weken wachten een nieuw contract met jullie aangegaan voor een prijs van 42,90 per maand voor de eerste drie maanden. Bij de eerste nieuwe factuur wordt er 52,- euro in rekening gebracht. Na telefonisch contact blijkt dat er nog een oude korting op mijn nieuwe contract staat die nu niet meegenomen wordt in mijn prijs.

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik wil graag dat jullie mijn dossier even teruglezen dan kunnen jullie zien dat ik al heel lang bezig ben geweest om een nieuwe aanbieding bij jullie te krijgen. Dit is steeds niet gelukt omdat de oude korting bleef hangen in het systeem. Nu krijg ik eindelijk een nieuwe aanbieding en dan wordt er een ander bedrag afgeschreven. 
ik wil graag het bedrag betalen wat wij hebben afgesproken en anders wil ik opzeggen. Ik zie graag een passende oplossing tegemoet. Ik heb nu al 1 maand 79euro moeten betalen wat ik veel te veel vind omdat ik op jullie moest wachten en nu moet ik weer tien euro teveel betalen. Dat is al 40,- euro wat ik nu al meer heb moeten betalen. 

ik hoor graag van jullie. 

met vriendelijke groet, Natasja

Dag ​@NH1975 op het helpen klanten elkaar. Inhoudelijk kunnen we hier dus niets voor je doen. De klantenservice 0800-0402 is daarvoor het juiste adres. Je kunt het ook op Facebook of X doen.

Hoi ​@NH1975 . Welkom bij de KPN Community,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de kosten van je nieuwe contract.

Deze community is bedoeld voor klanten die elkaar helpen met tips en ervaringen. Omdat jouw situatie specifieke details over je contract en facturatie bevat, is het lastig om dit via de community volledig na te kijken of op te lossen.

Ik neem aan dat je ook een bevestiging hebt gehad met de correcte nieuwe prijs?  Die zou ik even bij de hand houden en vervolgens een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. 

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Reageer