Skip to main content

Ik krijg maandelijks een fac\tuur van €0,00 van KPN. Deze factuur staat niet in mijn kPN en ik kan deze ook niet koppelen. IK weet niet waar deze factuur voor staat en vraag me af waarom er facturen van €0,00 cverstuurd worden.

Een gokje ​@FBU :  zat je vroeger bij XS4ALL en heb je sinds de overgang naar KPN een nieuwe KPN simkaart voor het gratis mobiele abonnement? Dat bijvoorbeeld is een abonnement, waarvoor je maandelijks een nul euro factuur krijgt.

Een gokje ​@FBU :  zat je vroeger bij XS4ALL en heb je sinds de overgang naar KPN een nieuwe KPN simkaart voor het gratis mobiele abonnement? Dat bijvoorbeeld is een abonnement, waarvoor je maandelijks een nul euro factuur krijgt.

Hier ook, een 097xx nummer met data-only abonnement van 1 Gb. Factuur van €0,00 is maandelijks zichtbaar in ‘mijn kpn’. Ben dus idd. een ex. XS4ALL klant. Waarom deze bij ​@FBU niet zichtbaar is zou men bij 0800-0402 moeten kunnen vertellen.

Ik ben inderdaad XS4all klant. Zal eens bellen naar genoemd nummer om dit ook zichtbaar te krijgen in MijnKPN. Dank voor de reactie.

Hoi ​@FBU 

Het data-only abonnement moet je ook zelf in de MijnKPN app kunnen koppelen.

Daarvoor plaats je (tijdelijk) de simkaart in een mobiele telefoon om het 097-nummer te bepalen en een verificatie sms te ontvangen tijdens het proces van koppelen.

Hoi ​@FBU welkom op de KPN Community. Het zou zinderdaad wel eens een gratis aanvulling op jouw abonnement kunnen zijn inderdaad. Heb je nog wat aan de tips van ​@Berrie_Kaas en ​@RBxx gehad? Als koppelen niet lukt dan is bellen inderdaad de kortste klap.

Alles opgelost Remco. Betreft 097 nummer van XS4ALL

Goed om te horen ​@FBU! En bedankt voor de terugkoppeling, dat is altijd wel handig voor toekomstige meelezers.

Reageer