Skip to main content
Beantwoord

Factuur voor geannuleerde iPhone bestelling staat nog open

• September 29, 2026
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb op 18 september een factuur ontvangen voor een iPhone-bestelling die inmiddels al was geannuleerd.

Op 22 september heb ik vervolgens een andere factuur ontvangen, waarop staat dat ik het bedrag terug zou ontvangen.

De factuur van 18 september staat momenteel nog als een openstaande factuur in MijnKPN en ik krijg het verzoek deze te betalen. Moet ik deze factuur nog betalen, of wordt deze automatisch geannuleerd/verrekend met het bedrag dat ik terug zou krijgen?

Beste antwoord door Liesannng

​@Liesannng heb je de klantenservice gebeld en zoja is het nu goed verholpen 

Hi ​@jimny en ​@Remco van KPN, bedankt voor jullie advies. Ik heb KPN gebeld en zij hebben aangegeven dat ik niets hoef te betalen. Ik maak me alleen nog een beetje zorgen, omdat de factuur in mijn KPN-profiel nog steeds als ‘onbetaald’ staat...

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

​@Liesannng Het snelste is om te bellen met de klantenservice 0800-0402

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 30, 2026

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Liesannng, welkom op de KPN Community, ik snap dat dit vragen oproept, zeker als deze bedragen in het spel zijn. Het kans soms enkele werkdagen duren voordat een annulering ook administratief is verwerkt. Heb je nog contact gehad met de klantenservice, heb je het bedrag al retour? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 3, 2026

Hi ​@jimny en ​@Remco van KPN, bedankt voor jullie advies. Ik heb KPN gebeld en zij hebben aangegeven dat ik niets hoef te betalen. Ik maak me alleen nog een beetje zorgen, omdat de factuur in mijn KPN-profiel nog steeds als ‘onbetaald’ staat...

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat kan ik mij goed voorstellen hoor! Normaal gesproken trekt het facturatiesysteem dat automatisch recht, goed dat je dan even gebeld hebt!