Skip to main content
Vraag

Factuur voor installatie, maar die zou gratis moeten zijn?

• February 3, 2025
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Nog geen 2 weken geleden heb ik kpn thuis aangesloten. Zelf installeren was het niet gelukt. Een kpn monteur laten komen en kreeg ik van hem te horen dat iets aan de bekabeling was dat we t zelf niet konden weten. Deze heeft hij gemaakt. Hiervoor krijg ik een factuur voor de kosten van de monteur terwijl ik dit gratis zou moeten hebben zoals op kpn site vermeld staat. Hoe zit t hier mee? Probeer een belafspraak te maken maar kan het alleen via dot (gat chat) en hier kom ik niet wijzer uit. Graag zou ik een mdw (echte persoon) hiervoor willen spreken.

Alles geprobeerd, maar lukt het installeren niet? Dan komt er een KPN installatiemonteur bij je langs . Dit is gratis binnen 2 weken nadat je internet is geleverd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

Klachtenformulier indienen, dan gaan ze dat in orde maken. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

Is te vinden op de kpn site

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 3, 2025

Hoi ​@Yloga 
Hier kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 3, 2025

Beste ​@Yloga,

Voor nieuwe klanten of bij migratie van DSL naar Glasvezel is dit gratis. Ik vermoed dat er inderdaad iets verkeerd is gegaan bij de verwerking hiervan.

U kunt twee dingen doen:

Het klachtenformulier invullen, of hier uw gegevens achterlaten in uw profiel zodat een moderator dit in orde kan maken voor u.

Klachtenformulier: Klachten formulier

Profiel aanvullen: Profiel gegevens aanvullen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Yloga je kunt hiervoor ook altijd contact opnemen rechtstreeks met de collega's van de klantenservice. De collega die jij vervolgens spreekt kan dan ook direct de monteursopdracht bekijken en indien noodzakelijk de kosten vergoeden. 

Dit is dan naast de opties die al gegeven zijn: 

Het klachtenformulier invullen, of hier uw gegevens achterlaten in uw profiel zodat een moderator dit in orde kan maken voor u.

Klachtenformulier: Klachten formulier

Profiel aanvullen: Profiel gegevens aanvullen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

​@Jeroen van KPN 

Dank je wel, als ik een telefoonnummer heb, bel ik graag. Er staat nergens meer een telefoon op de site vermeld. Alleen is via zo'n bot/dot. 

Ik heb een klachtformulier ingevuld en verstuurd. Ben benieuwd. Dank je wel.

Gr

Yloga